اژه ای

معاون اول قوه قضائیه گفت: تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد اصلی قوه قضائیه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قوه قضائیه در عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، سعی و مجاهدتی جدی دارد تا با توجه به شرایط تحریم ظالمانه دشمنان و فشارهای اقتصادی و معیشتی به مردم از همه ظرفیت خود در حمایت از تولید و تقویت نهادهای اقتصادی کارهای مؤثری را انجام دهد.

وی تصریح کرد: برای کاستن از آثار فشار و تحریم دشمنان و استکبار جهانی باید با اتکا به امکانات داخلی به توانمندی تولید و کارآفرینی کمک کرده تا این شرایط سخت را سپری کرد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: هم و غم قوه قضائیه در کنار حمایت همه‌جانبه از فعالان اقتصادی تأمین امنیت در این حوزه و مبارزه با فساد است تا در بستری سالم تحقق شعار سال و همچنین تأمین اقتصاد مقاومتی را به شکل واقعی شاهد باشیم.

محسنی اژه‌ای افزود: آنهایی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارند و یا مانعی در مسیر جهش تولید هستند باید در این شرایط سخت به سزای عملشان برسند و قوه قضائیه همراه با دستگاه‌های نظارتی این نهاد، سعی دارد تا با اخلالگران نظام اقتصادی برخوردی جدی داشته باشد.

شکل‌گیری ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در قوه قضائیه

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به ایام حساس انتخابات و ضرورت تأمین امنیت و سلامت برگزاری انتخاباتی باشکوه در ۲۸ خرداد خاطر نشان کرد: دولت به عنوان اصلی‌ترین عامل اجرایی انتخابات مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور همراه با امنیت و سلامت کامل را در نظر گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دستگاه قضا نیز ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی را در همه استان‌ها با محوریت دادستان‌ها راه‌اندازی کرده تا در صورت بروز تخلف در مرحله اول با تذکر و در مراحل بعد با اعلام شکایت به عنوان مدعی‌العموم با متخلفان برخورد کند.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: دادستان کل کشور در این حوزه ورود پیدا کرده و در کنار مراقبت از روند انتخابات سعی دارد به شکایات احتمالی رسیدگی کرده و احقاق حق را به درستی انجام دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس