کد خبر 1219696
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
فینال جام حذفی ایتالیا تحت تاثیر جدایی کریس رونالدو

یوونتوس امشب ساعت ۲۳:۳۰ با آتالانتا در فینال جام حذفی بازی دارد ولی بیشتر اخبار درباره فوق‌ستاره پرتغالی است

به گزارش مشرق، وقتی کریستیانو رونالدو در آخرین بازی خانگی فصل یوونتوس برابر اینترمیلان تعویض شد، خیلی نشانه‌ای از ناراحتی بروز نداد. آرام زمین را ترک کرد و به سوی نیمکت یووه رفت. این دومین بار در این فصل بود که آندره‌آ پیرلو او را تعویض کرد، اولین بار در سری A. یک سال و نیم قبل وقتی مائوریتزیو ساری در جریان بازی با میلان، او را بیرون کشید خیلی عصبانی شده بود و چند بار دیگر هم دلخوری‌اش را از اینکه تعویض شود، علنی کرده است، چیزی که در تمام دوران حرفه‌ای او مشهود بوده.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرتغالی از یوونتوس می‌رود؟+عکس

شاید خیلی‌ها بگویند این به خاطر نگرش یک بازیکن تراز اول است، نگاه بازیکنی که یک برنده بالفطره است. پیرلو حتی پا را فراتر گذاشته و گفته فوق‌ستاره پرتغالی از اینکه تعویض شده خوشحال هم شده است. به هر حال آن چیزی که اهمیت دارد، فکر یک نفر نیست بلکه عمل او است و کاری که رونالدو کرد این بود که پنج دقیقه بعد از تعویض راهی تونل شد و چند دقیقه بازی را از کناره‌ها تماشا کرد و بعد راه رختکن را در پیش گرفت.

در حالی که داور بازی، جان پائولو کالوارزه انواع اشتباهات را مرتکب شد از تصمیم اتفاقی برای پنالتی گرفته تا کارت قرمز و بازبینی‌های ویدئویی اما ذخیره‌های یوونتوس در آخرین دقایق بازی سر از پا نمی‌شناختند و برای پیروزی در دربی ایتالیا خوشحالی می‌کردند. همان موقع، بهترین بازیکن تیم و شاید رهبرشان، در رختکن و منتظر به صدا در آمدن سوت پایان بازی بود.

دیدن کریستیانو رونالدو با این همه فاصله از هم‌تیمی‌ها بازتابی از شکاف میان مهاجم سابق رئال مادرید و بقیه اعضای رختکن بود. بعد از بازی، کاپیتان سابق بیانکونری، الساندرو دل پیرو به این نکته اشاره کرد که همه بازیکنان یوونتوس بعد از گلزنی رونالدو به سمت او نرفتند تا در جشن شادی گلش شرکت کنند. چند روز قبل هم گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده بود ستاره پرتغالی در رختکن یوونتوس منزوی شده است. بنابر این گزارش، چند بازیکن یوونتوس ناراحت هستند از اینکه بازیکن سابق منچستریونایتد از سوی باشگاه آزادی بیشتری دارد و گاهی اوقات اجازه پیدا می‌کند که در جلسات تمرین شرکت نکند. آخرین بار، روز بعد از باخت ۳ بر صفر یوونتوس برابر میلان بود که او به همراه آندره‌آ آنیلی و جان الکان از کارخانه فراری در مارانلو دیدن کرد.

رسانه‌های ایتالیایی در دوران مربیگری ساری گزارش دادند، بازیکن پرتغالی گاهی از حضور در جلسات تاکتیکی خودداری می‌کند و این اتفاق در زمان پیرلو هم تکرار شده است.

آخرین قطعه این پازل هم یکشنبه شب اتفاق افتاد وقتی رونالدو تصمیم گرفت ماشین‌هایش را از خانه‌اش در تورین منتقل کند. بسیاری از هواداران یوونتوس این فرضیه را مطرح کردند که این اقدام به آینده او و جدایی‌اش از «بانوی پیر» ارتباط دارد که البته یک احتمال است.

قرارداد او با یوونتوس که براساس آن سالانه ۳۱ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد، تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و یوونتوس به فروش در حدود ۲۹ میلیون یورو نیاز دارد تا متضرر نشود.

مادر او، دولورس آویره گفته با رونالدو صحبت می‌کند تا در تابستان به اسپورتینگ لیسبون برود اما ایجنتش، ژرژ مندز گفت هنوز برای بازگشت به پرتغال خیلی زود است. آخرین بازی یوونتوس می‌تواند نقش مؤثری در آینده او در این تیم داشته باشد. یووه که میهمان بولونیا است، با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی و میلان ۷۶ امتیازی و آتالانتای ۷۸ امتیازی در رده پنجم قرار دارد و اگر نتواند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، رفتن رونالدو از ایتالیا بعد از سه فصل اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. برای او بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در اروپا از پول مهم‌تر است البته قرارگرفتن در میان چهار تیم بالای جدول، ماندن او را تضمین نمی‌کند. در این چند روز پایان فصل هنوز سؤال‌های زیادی بی‌جواب مانده. آیا یوونتوس از عهده دستمزد سنگین او برمی‌آید؟ اپاول ندود، نایب رئیس باشگاه چند روز قبل گفت رونالدو تا آخر قراردادش می‌ماند اما بیشتر به نظر می‌رسد رونالدو آخرین روزهایش را به عنوان بازیکن یوونتوس سپری می‌کند. اینکه او و باشگاه چطور راه فراری برای خود پیدا می‌کنند، یک داستان کاملاً متفاوت است.

منبع: فوتبال ایتالیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    8 3
    کریس عشقه...
  • رامتین IN ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 4
    رامتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس