کد خبر 1219664
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
حمله کرونا به قفس توری ریورپلاته؛ هافبک بجای دروازه‌بان در لیبرتادورس

بدنبال مثبت شدن تست کرونای هر چهار دروازه‌بان باشگاه ریورپلاته آرژانتین، این تیم در دیدار بعدی خود در جام لیبرتادورس، از یکی از هافبک‌های خود برای حراست از دروازه استفاده خواهد کرد.

به گزارش مشرق، براساس گزارش رسانه‌های آرژانتین درخواست ریورپلاته برای استفاده از دروازه‌بان جانشین رد شده است.

باشگاه آرژانتینی در بیانه‌ای اعلام کرد که آنها از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کُنمبول) خواسته اند تا از «لئو دیاز» و «آگوستین گومز» گلرهای رزرو خود در دیدار امشب (چهارشنبه) برابر ایندیپندته استفاده کنند.

ریورپلاته از جمعه هفته گذشته تاکنون ۲۰ بازیکن خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده و تعدادی دیگر نیز مصدوم هستند.

دیاز در دیدار روز یکشنبه ریورپلاته مقابل بوکاجونیوز در لیگ آرژانتین نخستین دیدار خود را با پیراهن این تیم انجام داد.

براساس گزارش‌ها «انزو پرز» هافبک این تیم که دوران نقاهت خود را پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ سپری می‌کند، در تمرینات پیش از دیدار امشب تمرینات مربوط به گلرها را پشت سر می‌گذارد.

ریورپلاته هم اکنون با ۶ امتیاز از چهار بازی در رتبه دوم گروه خود در جام لیبرتادورس قرار دارد.

آرژانتین روز گذشته با اعلام ۷۴۵ تلفات ناشی از کرونا، بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ را در موج دوم همه گیری را در کشور واقع در آمریکای جنوبی گزارش کرد؛ آمار کلی تلفات در این کشور به ۷۱ هزار ۷۷۱ نفر افزایش یافت.

«آلبرتو فرناندز» رییس جمهوری آرژانتین روز گذشته پیشنهاد داد تا تمام دیدارهای کوپا آمریکا به جای برگزاری مشترک در آرژانتین و کلمبیا، به میزبانی آرژانتین برگزار شود چرا که کلمبیا از اواخر آوریل با موج ناآرامی‌های داخلی در آشوب به سر می‌برد.

کوپا آمریکا قرار است برای نخستین بار به میزبانی دو کشور برگزار شود و ۱۳ ژوئن (۲۳ خردادماه) آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس