کد خبر 1219526
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
عراقچی: چند موضوع کلیدی در مذاکرات باقی مانده که نیاز به تصمیم‌گیری در پایتخت‌ها دارد

معاون وزیر امور خارجه ایران درباره مذاکرات وین با اشاره به اینکه «پیشرفت‌های خوبی» صورت گرفته است، اظهار داشت: چند موضوع کلیدی در مذاکرات باقی مانده که نیاز به تصمیم‌گیری در پایتخت‌ها دارد.

به گزارش مشرق، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیت مذاکره کننده ایران در وین در وین به خبرنگار صدا و سیما گفت: این نشستی که در پایان بیش از دو هفته مذاکرات خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت خواهد گرفت. مجددا هیات‌ها برای مشورت به پایتخت ها مراجعه خواهند کرد.

ببینید:

فیلم/ آخرین اخبار "وین" از زبان عراقچی

وی افزود: در طول دو هفته گذشته که دور چهار مذاکرات بود به نظرم پیشرفت های خوبی حاصل شده و چند مورد از موضوعات کلیدی باقی مانده است که نیاز به مشورت بیشتر و تصمیم گیری در پایتخت ها دارد که امیدوار هستیم در چند روز آینده صورت بگیرد تا در دور بعدی مذاکرات بتوانیم درباره آنها به جمع بندی برسیم.

عراقچی تصریح کرد: در بقیه موارد توافق وجود دارد، روی متن ها نگارش خوبی صورت گرفته است لذا الان موقع آن است که رجوع مجددی به پایتخت ها داشته باشیم و آخرین مشورت ها صورت بگیرد و بعد ما مذاکرات را ادامه می دهیم.

نشست کمیسیون مشترک برجام بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه ‌های امورخارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل وین برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    4 0
    شما با طرف عهدشکن نشستین ذره ذره از حرف قطعی نظام کوتاه اومدین حالا اونها همه تحریمها رو لغو نمیکنند و میخواهید فشار بیارید اجازه وطن فروشی دوباره بگیرید.تصمیمگیری در پایتختها یعنی این!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس