کد خبر 1219247
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
ظریف

وزیر امور خارجه با نخست وزیر اسبق ایتالیا دیدار و درباره همکاری‌های دو کشور، مسائل منطقه و همچنین موضوعات بین المللی گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف در خلال برنامه‌های رسمی دیدار با مقام‌های ایتالیا، در محل اقامت سفیر کشورمان در رم با «ماسیمو دالما» نخست وزیر اسبق ایتالیا دیدار و در خصوص همکاری‌های دو کشور، مسائل منطقه و همچنین موضوعات بین المللی به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه امروز همچنین با زامپینی رئیس جدید اتاق بازرگانی مشترک ایتالیا و ایران در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم دیدار و در خصوص همکاری‌های اقتصادی و تجاری فی‌مابین شرکت‌های ایتالیایی و طرف‌های ایرانی به ویژه با توجه به چشم انداز شرایط آتی در حوزه همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور تبادل نظر کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 0
    در روزهاي اخر دولت اين سفرهاي بي فايده و بي برنامه وزير خارجه چه توجيهي دارد!؟؟واضح است ايشان بدون هماهنگي با رييس جمهور و سر خود و براي وقت گذروني از اين كشور به اون كشور سفر ميكنه و با مقامات خنثي و سابق و اسبق ديدار داره!!واقعا هزينه اين گشت و گذارها از جيب كيست؟؟؟ ياد احمدي نژاد بخير كه جناب وزير را بخاطر سفر بي جا و بي برنامه در اسمان عزل كرد
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      2 0
      جالبه!!ملاقاتها هم در محل اقامت سفير انجام ميشه!!!با زور ملت را ميارن شام و نهار ميدن و ملاقات ميكنند خخخخخ
  • DE ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 0
    نخست وزیر اسبق ؟؟؟ چرا ظریف به ایران بر نمی گردد ؟؟ کارش شده راه افتادن به این کشور و آن کشور و سکونت در سفارتخانه ها و آوارگی !!
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 1
    خودتون دقت کردید از روزی که ظریف رسما اعلام کرد کاندید نمیشه دست از حمله و هجمه بهش برداشتین ؟ یعنی اینقد از رای آوردنش نگران بودین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس