کد خبر 1219216
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
استقلال

در تمرین امروز دیاباته مثل روز گذشته غایب بود. او به دلیل مصدومیت به فیزیوتراپی مشغول است و به دیدار فردای این تیم نمی رسد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین پیش از بازی با ذوبآهن را از ساعت ۱۸ در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال، تولد رشید مظاهری را به او تبریک گفتند. در ادامه فرهاد مجیدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و اهمیت بازی فردا را به بازیکنان گوشزد کرد.

پس از صحبت‌های مجیدی، بازیکنان به گرم کردن خود مشغول شدند. بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و پاسکاری ساده، به مرور یک تاکتیک تیمی و شوتزنی به سمت دروازه‌ها مشغول شدند و بخش پایانی تمرین به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

در تمرین امروز دیاباته مثل روز گذشته غایب بود. او به دلیل مصدومیت به فیزیوتراپی مشغول است و به دیدار فردای این تیم نمی رسد.

بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از مسابقه شدند.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    6 0
    بی انصافیه . بابت هر مصدومیت و غیبت در تمرین هم باید 500 هزار دلار از بیت المال بهش بدن
    • ایمان IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      1 0
      آقای مجیدی خیلی دوستت دارم
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 0
    چه بهتر که دیاباته نیست وجود این بازیکن دیگه به هیچ درد استقلال نمیخوره .
    • استقلال عشقه IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      1 0
      کی گفته آقای گل استقلال که اونه چیزی نمیدونی نظر نده جناب هرکسی که هستی
  • ناشناس IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 2
    والا به پیر به پیعمبر دیاباته بازیکن خوبیه ولی مجیدی بلد نیست ازش بازی بگیره ، ارسلان چطوری افت کرد؟ بابا ولمون کن تو رو خدا با این ادعات تا ماه پیش میگی مدعی سه جام و دیروز میگی برای حذفی دیگه تمرکز می کنیم ! همینم به فنا میدی
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 3
    وعدهاى توخالی باباکى گفتى مجىدى مربى گرى بلده همیشه میگه بازى بعد الان دیگه گفته سال بعد میگه استقلال خوب بازیکن نگرفته اره مثل توارمان رمضانى بگیره که پاش به توپ نمىخره کسى که باکودتاسرکارمىاد همىنه
  • مراد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 1
    مجیدی برو لیگ ۲ شروع کن برادر من بدرد نمیخوری استقلال جای بچه بازی تو و امثال برادرت نیست ک همه چی رو ب گند کشیدین
    • علیرضا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      0 0
      طرفدار واقعی، هیچوقت راجب مربیش اینجوری قضاوت نمیکنه بخصوص راجب بازیکنی که همه چیزو فدای تیمش کرده و دور از احساسات همیشه با غیرت و تعصبش پا تو میدون گذاشته و بیشتر از توانش جنگیده و مزد زحمتشو گرفته، من و توی هوادار باید صبرمون رو ببریم بالا باید پشت تیم ات باشی همیشه از تیم انتظار پیروزی نداشته باش، گاهی یه سری اتفاقات باعث میشه تیم بد بازی کنه همشم پای مربی نذار و نگو با وجود بهترین بازیکن باید قهرمان بشیم باید ببریم
  • محمدعلی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 1
    مکررا اعلام کردم مجیدی کار بلد نیست کسیکه مربیگری هیچ تیمی را نداشته مثل دکتری می ماند که با یایان دوره ابتدایی برود جراحی مغز انجام بدهد برو وقتی بزرگ شدی تشریف بیاور کار را بسپاربه کسی که شایستگی اداره تیم را دارد پیروزی تا اینجا آسیا را هم ممنون کمالوند باش با عزت رها کن تا شور نشده
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 2
    مشکل تیم فرهاد مجیدیه. تیمی مثل استقلال یه مربی در حد استقلال میخواد. رو چه حسابی، با چه منطقی مجیدی سرمربی استقلال شده؟هیچ جای دنیا شما نمیبینی یه بازیکن بعد از پایان فوتبالش بعد از یه مدت کوتاهی بشه سرمربی تیمش. اگر هم اینطور بوده هیچوقت نتیجه نگرفته. نمونش فرانک لمپارد. دیدید که با چلسی چیکار کرد. مقایسه کنید با چلسی توماس توخل. استقلال چندین ساله داره از خودش میخوره ولی خبر نداره.
  • دختر استقلال IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    تا قیامت حمایت از شاه فرهاد #مجیدی تنها نیست تو دریایی ولی ساحل نداری آهای فرهاد مجیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس