کد خبر 1219149
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
طعنه مربی ذوب آهن قبل از دیدار با استقلال/ نگران هستیم داور اشتباهات دربی را جبران کند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نگران هستیم داور بازی فردا بخواهد اشتباهات دیدار دربی را جبران کند.

به گزارش مشرق، حسن استکی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پس از بازی با گل‌گهر که متاسفانه با وجود بازی خوبی که انجام دادیم روی یک غفلت نتیجه را واگذار کردیم در این چند روز از لحاظ بدنی، روحی و روانی ریکاوری خیلی خوبی داشتیم و آماده دیدار با استقلال هستیم.

وی افزود: بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و تنها چیزی که مدنظر ما است این است که این مسابقه پس از دیدار دربی برگزار می‌شود و با توجه به کارشناسی‌هایی که رسانه‌ها درباره دیدار پرسپولیس و استقلال داشته‌اند متاسفانه نگرانی داریم که داوری بخواهد اشتباهات دربی را در مسابقه ما جبران کند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما ذوب‌آهن مظلوم واقع شده و در تمام دیدارها تمام صحنه‌هایی که اتفاق افتاده کارشناسان به سود ما رای داده‌اند اما متاسفانه بازهم این کار تکرار شده است. پنالتی‌های ما را نگرفته‌اند، به ضرر ما اعلام پنالتی شده و گل مان را قبول نکرده‌اند. 

استکی تصریح کرد: حتی در یک مسابقه ماشین سازی ۱۲ نفره بازی کرد اما هیچ اعتراضی نکرده و هجمه‌ای به داوران وارد نکردیم اما متاسفانه این مظلومیت به ضرر ذوب‌آهن تمام می‌شود. در هر بازی اتفاقی می‌افتد تیم‌های دیگر و کارشناسان تیم ما را وارد بحث می‌کنند در صورتی که مدیریت و سرمربی ما همیشه به داوران احترام گذاشته و هیچگاه به خودشان اجازه نداده اند درباره عملکرد  داوران کارشناسی کنند. 

وی ادامه داد: اشتباهات داوری همیشه جزئی از بازی است اما نه به این شکل که ذوب آهن همیشه متضرر شود. خواهش می‌کنم داوری هم که برای دیدار ما با استقلال انتخاب می‌کنند کسی باشد که توجهی به اتفاقات دیدار دربی نداشته باشد. ذوب آهن همیشه شخصیت و پرستیژ خودش را حفظ کرده و درباره داوری هیچگاه صحبتی نکرده است. 

مربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: شاید ما اعتراض کرده باشیم اما نه به ان اندازه که تمام تقصیرها را گردن داور اندازیم. ان شالله فردا بازی خوبی باشد و داوری هم روز خوبی داشته باشد تا هر تیمی مستحق است و لیاقت دارد به مرحله بعدی برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    12 7
    مگه تمارض هاي قاعدي و دياباته يادتون نمياد؟
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      10 6
      عرب بازی لک تو ذوق می زنه خیلی
    • GB ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      4 0
      دقیقا کدوم تمارض؟ دیگه عالم و ادم میدونن لنگو چه جوری تو دربی برنده کردن مربی تیمای دیگه میان میگن ما رو فدای داوری دربی نکنید
  • کیسه بدبختی فوتبال IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 4
    اتفاقا یکی از تیم هایی که از داوری جلوتون سود برد همین تیم که دیگه به چشم رقیب سنتی پرسپولیس نیست بوده که کلی بازی رو به لطف اشتباهات داوری بردن و الان مظلوم نمایی میکنن .
    • GB ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      1 0
      اره دیگه رقیب سنتی دربی نیست خیلی فراتر از اینهاست در حدی که لنگیا بعد از برنده شدن تو دربی تازه به کمک داور و ... از خوشحالی کشته میدن
  • گالیله IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    7 6
    اشتباهات دربی اشتباه نبود دستور بود ما به این دستورات به داوران از 5سال شده عادت کردیم اینها سر تیم تاج پر هوادارترین تیم اسیارو بریدند واین باهیچ چیز جبران نمیشود
  • Majib ansari IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 4
    آ قای استکی آ مار اشتباه داوری بنفح استقلال بوده ابن همه جانبداری عمدی است . این خط و این نشان داور سرتان را خواهد برید.
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 4
    وقتی گلهای محمد نوری توی در بی رو آفساید می گرفتن مجیدی و استقلالی ها نظرشان چی بود
  • شاکر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    الان داره مثل محمد علی نظر میدی بعد میگی بخدا نظر نمیدم
  • استقلالی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    انشالله ک استقلال میبره
  • عبدالله رستمیان IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    تیمی قوی باشد و ۵سال بر فوتبال کشور اقایی میکند،باید هم رقیبان به هر بهانه ای باختهای خودرا توجیه کنند ،یکی داروی را مقصر میداند،یکی زمین ویک اسمان،بابا ناراحت نباشید پرسپولیس به فوتبال ایران اعتبار داد،ستاره میخواین، علی دایی علی کریمی کریم باقری،خدادا مهدوی کیا طارمی،بیرانوندو.....اینه ستاره هستند نه احد بوق تو سه تیم اول بشید ،بکننیدش پیراهن عثمان برین خودتونو درست کنید.
  • Mohammad IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 1
    ذوب آهن کیسه کشارو سوراخ کنه دیگه اینقدر زر نزن خدا بخواد میپکونتش
  • شروین IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    آقای استکی بازی را که باختی اما داوری هم نیاز نداشتیم و اون پنالتی روی نادری را به روی گل شما بخشیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس