کد خبر 1218835
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
هشدار پادشاه اردن نسبت به نقض ادامه دار حقوق فلسطینیان

پادشاه اردن تاکید کرد که جامعه بین الملل باید هرچه زودتر برای توقف حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه نوارغزه و نقض مکرر حقوق آنان در قدس اشغالی وارد عمل شود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «عبدالله الثانی» پادشاه اردن هاشمی در گفتگو با «آنتونی گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد که نقض حقوق فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد تنش در فلسطین اشغالی بوده است.

بیشتر بخوانید:

کفه قدرت کاملا به سود مقاومت فلسطین است

پادشاه اردن در ادامه گفتگو با گوترش توضیح داد: «هیچ راهبرد دیگری جز راه حل دو دولتی برای پایان دهی به بحران فلسطین وجود ندارد. باید دولت مستقل فلسطینی با ریاست مستقل و خودمختار داخل اراضی ۱۹۶۷ با پایتختی قدس شرقی تشکیل شود.»

الثانی در ادامه ضمن هشدار به مقامات رژیم اشغالگر درباره گام‌های ضد حقوق بشری اشان در قدس اشغالی به ویژه علیه مسجد مبارک الاقصی و تلاش برای بیرون راندن فلسطینیان از منازلشان در محله شیخ جراح گفت که اردن همچنان به تلاش‌های خود برای حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی ادامه خواهد داد.

وی در پایان نیز نقش جامعه بین‌الملل برای توقف جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان بویژه جنگ علیه نوار غزه را حیاتی توصیف کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 2
    تو یکی خفه شو نوکر خانه زاد یهود. فلسطینی ها اینقدر که از تو و اون پدر فاسقت خیانت دیدن از صهیونیستها ندیدن.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 0
    اگه خیلی مردی، یه گوشه مرز کشورت را بازکن و به فلسطینی ها کمک برسون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس