کد خبر 1218712
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
مانچینی

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به طور رسمی تمدید شد.

به گزارش مشرق، روبرتو مانچینی با امضای قرارداد جدیدی با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال ۲۰۲۶ هدایت آتزوری را برعهده خواهد داشت. گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تأیید کرد که مانچو در دو دوره پیش‌روی مسابقات یورو دو دوره پیش‌روی جام جهانی هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده خواهد داشت.  

به این ترتیب سرمربی پیشین منچسترسیتی تا جام جهانی ۲۰۲۶ که به طور مشترک در سه کشور آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد، هدایت آتزوری را عهده‌دار خواهد بود.

روبرتو مانچینی که در ماه مِی ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفت، آتزوری را متحول کرده و با استفاده از ترکیبی از بازیکنان باتجربه و نسل جدید فوتبال ایتالیا، صعود زودهنگام این تیم به مرحله پایانی یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرده است.

سرمربی کنونی آتزوری پیش از حضور در تیم ملی ایتالیا، سرمربی تیم زنیت روسیه بود اما در ادامه به صورت توافقی از این تیم جدا شد و به کشورش برگشت تا جانشین جامپیرو ونتورایی شود که در رساندن آتزوری به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ناکام بود.

مانچینی ۵۶ ساله در تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی، در ۳۰ بازی آمار ۲۱ برد، ۷ تساوی و ۲ باخت را از خود برجای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس