کد خبر 1218648
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
حمله موشکی به ناو

گروه مقاومت «عزالدین قسام» در بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، گروه مقاومت «کتائب عز الدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، امروز (دوشنبه) از شلیک چند فروند موشک به سمت یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.

ببینید:

فیلم/ لحظه آغاز عملیات موشکی علیه صهیونیست‌ها

به نوشته وبسایت فلسطین الیوم، در بیانیه عزالدین قسام همچنین آمده است که از شب گذشته و در پاسخ به حملات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی، حملات موشکی و راکتی گسترده‌ای علیه شهرک‌ها و شهرهای صهیونیست‌نشین آغاز کرده و شهرک عسقلان و پایگاه نظامی کیسوفیم را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که یکی از کشتی‌های جنگی این رژیم در دریای مدیترانه هدف قرار گرفته اما آسیبی ندیده است.

همزمان گروه‌های مقاومت فلسطین امروز اعلام کردند که بار دیگر با ده‌ها راکت و موشک اشدود، عسقلان و بئرالسبع را هدف قرار داده‌اند. برخی منابع نیز از اصابت یک راکت به ساختمانی در اشدود و مجروح شدن حداقل هشت صهیونیست خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی برای هشتمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق آمار وزارت بهداشت غزه  شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به  ۲۲۰ شهید و ۶۰۳۵ مجروح رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    28 8
    من دلم به حال مردم غزه میسوزه که زیر شدیدترین بمباران هستند... حداقل چنتا از اون اسلحه هایی که پهباد شکار میکنن و میدادین به بچه های مقاومت ... هر روزه بالای 20 تا پهباد بالای غزه داره پرواز میکنه و با پهباد فرماندهان مقاومت شهید میشن... یه سیستم اخلالگری چیزی بفرستین براشون..شما ها اینقدر فرستادین اینم وش چی میشههههههههههههه ؟
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    7 15
    نتیجه؟ لابد هیچ. خخخخ
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      23 6
      چرت نگو اسکل فعلا پدر اربابت دراومده دلم برات میسوزه یک عمر باید گشنه بمونی گدازاده مدرک داری که بگی هیچ ؟ پس *** نخور خود اسرائیلم تایید کنه شما باز به مزدوری ادامه میدهید نتیجه خودت هیچه بدبخت
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      15 3
      اسراییل و امریکا فقط هیمنه ی رسانه ای دارن. تو فضای مجازی و رسانه شکستشون بدید حتی نیاز به شلیک یک تیر هم نیست.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    8 2
    درود
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    12 2
    این نوع جنگیدن بیشتر به فلسطینی ها آسیب می زنه . وقتی اونها مراکز حیاتی را می زنن ، فلسطینی ها هم باید مراکز حیاتی اونها رو بزنن
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    9 9
    هر طور شده بنیامین نتانیاهوی ملعون را پیدا کنید و جلوی چشم همه سرش را از تنش جدا کنید. جِدوا بنیامین نتانیاهو الملعون وَ اِقطَعِ الرَأسُ عَنِ الجَسَدُهُ.
  • BE ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 2
    وقتی مقاومت برا نگه داشتن اسد ابرو و خون و پول داد، آیا وقتش نیست اسد اجازه بده از خاکش استفاده بشه؟ هم براش اعتبار و هم آبرو میسه، همه میدونیم لبنان امکان هیچ کاری عملا نیست. اما سوریه حتی توی ادلب تظاهرات حمایتی بود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس