کد خبر 1218602
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سیمان شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های زغال‌سنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۴ هزار و ۱۳۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۷۴هزار و ۶۷۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۳۷۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۷۲۲میلیارد تومان در بیش از ۳۴۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پایان کار قرمز بورس؛ افزایش شیب نزولی شاخص

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سیمان شمال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان بجنورد، سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و گروه صنایع بهشهر ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۲۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱ هزار و ۱۹۷میلیارد تومان در ۱۰۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، زغالسنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری سبحان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و سرمایه‌گذاری و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس