تاکید انگلیس بر پایان درگیری‌ها و تنش در سرزمین‌های اشغالی - کراپ‌شده

وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه خواستار کاهش تنش و پایان خشونت در سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش مشرق، «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه بدون اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به نوار غزه، حملات راکتی حماس به شهرک‌های صهیونیستی را محکوم کرد.

وی در ادامه به شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینیان اشاره کرد و گفت: «ما با شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغال شده فلسطینیان و اخراج (فلسطینیان از محله الشیخ جراح) قدس مخالفیم».

وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: «تمامی طرف‌ها باید از تلفات غیرنظامیان جلوگیری کرده و فراتر از آن، ‌ ما نیازمند کاهش تنش و پایان خشونت و مسیر سیاسی به صلح هستیم».

 وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در میان شهدا ۳۴ نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

 مقاومت فلسطینی که از ظهر شنبه موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی «نابلس» و «نتانیا» رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس