کد خبر 1218181
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
شهرک‌های صهیونیستی

گردان‌های القسام از رگبار موشکی علیه چند شهرک صهیونیستی اطراف غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی صفا نیز خبر داد که گردان‌های القسام گفته دقایقی پیش رگبارهای موشکی بزرگی به سوی شهرک‌های اسدود، عسقلان، ‌ بئرالسبع، سدیروت و پایگاه عیم و پایگاه شنود ۸۲۰۰ انجام شده است.

القسام افزود که این حملات راکتی در پاسخ به جنایت سهمگین صهیونیست‌ها علیه کودکان، زنان و غیرنظامیان در مدینه غزه و تجاوز به ساکنان محله «الشیخ جراح» قدس بوده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین، امروز (یکشنبه) اعلام کرد شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به ۱۷۴ شهید از جمله ۴۷ کودک و ۲۹ زن و ۱۲۰۰ مجروح افزایش یافته است.

در این میان، مقاومت فلسطینی نیز که از ظهر دیروز (شنبه) موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

 بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی نابلس و نتانیا رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    باید به هر شکل ممکن به مقاومت فلسطین مهمات لازم را رساند این خیلی خیلی مهم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس