کد خبر 1218048
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
رضاکوچک زاده تهمتن

تلاش تبیینی رادیو انتخابات و نگاه حل المسائلی به انتخابات ۱۴۰۰، شبکه‌ای پویا، جامع و متمرکز را برای بهره برداری مخاطبان مهیا می‌کند.

به گزارش مشرق، رضاکوچک زاده تهمتن مدیر رادیو انتخابات در گفت وگو با خبرنگار با حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جزئیات برنامه رادیو انتخابات، گفت: رادیو انتخابات، رادیویی مناسبتی است که روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز بصورت ۲۴ ساعته از یکشنبه ۲۶ اردیبهشت پخش می‌شود و تا مشخص شدن رئیس جمهور دولت سیزدهم به فعالیت خود ادامه خواهد کرد.

وی پوشش تمامی رویدادهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهر ها) و مجلس خبرگان رهبری را ماموریت رادیو انتخابات برشمرد و افزود: تلاش تبیینی رادیو انتخابات و نگاه حل المسائلی به انتخابات ۱۴۰۰ در پرتو تضارب آراء جریانات سیاسی، مناظرات و گفتگوهای زنده، شبکه‌ای پویا، جامع و متمرکز را نشان می‌دهد که امیدواریم بخش زیادی از مطالبات رسانه‌ای مخاطبان را فراهم نماید.

مردم مخاطبان وفادار رادیو هستند

کوچک زاده با بیان اینکه در این رادیو چهار برنامه مجله‌ای زنده با مشارکت حداکثری مخاطبان برگزار می‌شود، گفت: تجربه کار در صدای ملی نشان می‌دهد همواره مردم مخاطبان وفادار رادیو هستند. برنامه صبحگاهی «متولد ایران» از ساعت ۷ تا ۸:۳۰، با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف ارائه تحلیل‌های درست و منطقی از فضای انتخابات کشور و هدایت مخاطبان به سمت و سوی انتخاب درست و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف برنامه سازی مانند: بسته‌های کوتاه با ساختارهای نوین، گزارش‌های مردمی، مستندهای کوتاه، مسابقه و ... به روی آنتن می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس