کد خبر 1218040
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
انتخابات نمایه

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو و اهمیت آن اظهار کرد: یکی از مأموریتهای خطیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات است، باید با توجه به حساسیتهای موجود در کشور و توطئه‌های دشمنان مخصوصاً فتنه‌های استکبار جهانی بیش از گذشته آماده برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و توأم با سلامت و امنیت باشیم.

ببینید:

فیلم/ سردار اشتری: نگرانی درباره امنیت انتخابات نداریم

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است در این رابطه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و بر اساس تجربیات گذشته امروز به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن هستیم.

وی با تأکید بر اینکه با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوب ان‌شاءالله در انتخابات ۱۴۰۰ هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی امن از اولویتها است در این راستا هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی درباره تسلط پلیس بر فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: با متخلفان انتخاباتی نیز در فضای مجازی برخورد می‌شود، نباید عده‌ای تصور کنند که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب افراد می‌توانند دست به انجام هر کاری بزنند، با این افراد نیز براساس قانون برخورد خواهد شد. 

اشتری تأکید کرد: ان‌شاء‌الله با انجام پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی مطلوب شاهد برگزاری انتخاباتی امن و پرشور خواهیم بود و ملت شریف و لایق ایران اسلامی نیز فردی را انتخاب می‌کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 1
    دارین زمینه سازی برای رد صلاحیت احمدینژاد و تاجزاده انجام میدین!
    • بسم رب قاصم الجبارین IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      یعنی بافتنه وآشوب مثل سال ۸۸ آقای احمدی نژاد شما تایید صلاحیت می شود؟ مگرصلاحیت را درخیابان ها فضل وبخشش می کنند یاشورای نگهبان به صاحبان لایقش هدیه می دهد؟
  • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    "حساسیتهای موجود در کشور و توطئه‌های دشمنان مخصوصاً فتنه‌های استکبار جهانی" بالاخره این جمله تکراری بالا که دائما" گفته می شود چه موقعه ای تمام می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس