مقاومت فلسطین از موشک «قاسم» رونمایی کرد

سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین از رونمایی از یک موشک جدید به نام «قاسم» که به یاد شهید سلیمانی نامگذاری شده است، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین از رونمایی از یک موشک جدید به نام «قاسم» که به یاد شهید سلیمانی نامگذاری شده است، خبر داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی سرایا القدس تأکید کرد: در جریان نبرد «شمشیر قدس» با رژیم صهیونیستی از این موشک جدید و پیشرفته استفاده شده است. این موشک در حمله روز گذشته به مواضع رژیم صهیونیستی به کار گرفته شد.

ابوحمزه ضمن اعلام اینکه بُرد موشک «قاسم» به تل‌آویو، اشدود، عسقلان، سدیروت و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی می رسد تصریح کرد: هنوز غافلگیری‌های زیادی داریم که دشمن را بُهت زده خواهد کرد. به نتانیاهوی احمق و فرماندهی ارتش ابلهش می‌گوییم که منتظر ورود نیروهای زمینی شما به داخل نوارغزه هستیم تا بخشی از خشم خود را به شما نشان دهیم.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با گذاشتن پست‌هایی از بکارگیری موشک «قاسم» که به یاد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، استقبال کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سامان صدری IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 1
    همانطور که حاج قاسم داعش را نابود و آمریکا را ناامید کرد، موشکهای به اسم آن بزرگوار هم اسرائیل را نابود و آمریکا را ناامید خواهد نمود، انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس