شرکت های هواپیمایی امارات از توقف پروازها به «بن گورین» خبر دادند

شرکت های هواپیمایی امارات ضمن تاکید بر اینکه تمامی تحولات در فلسطین اشغالی را دنبال می‌کنند، اعلام کردند که از فردا یکشنبه تمامی پروازهای خود را به مقصد فرودگاه بن گوریون متوقف می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، شرکت‌های هواپیمایی امارات متحده عربی از توقف سیر پروازهای خود به اراضی اشغالی خبر دادند.

شرکت هواپیمایی الاتحاد الطیران ابوظبی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه تمامی تحولات در فلسطین اشغالی را دنبال می‌کند، اعلام کرد که از فردا یکشنبه تمامی پروازهای خود را بعلت ادامه حملات موشکی تلافی جویانه نیروهای مقاومات فلسطین به رژیم صهیونیستی ملغی کرده است.

با این حال شرکت هواپیمایی فلای دبی پیش بینی کرده است که از اوایل هفته آینده روند پروازها به فلسطین اشغالی از سر گرفته می‌شود.

گفتنی است که شرکت‌های مسافربری امارات از ماه سپتامبر سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) و پس از اعلام عادی سازی روابط رژیم امارات با اشغالگران صهیونیست پروازهای خود را به مقصد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی آغاز کرده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    نفرین خدا بر سران ترسو ، جیره خار، خیانت کار و مرتجع عربی منطقه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    ای داد بیداد پس این همه منم منم کردن در رفاقت همین بود . بر خلاف دیگر فعالیتهای شیطان در جهت تخریب انسان، در این یک مورد خاص شیطان کلی زحمت کشید تا شما منحرفان فاسد را به راه راست هدایت کند ، اما متوجه شد که امثال شما از خودش هم فاسدترید. به همین منظور شیطان با همه افکار پلیدش از سران امارات اعلام برائت می کند. چرا که تشخیص داده از سران امارات فاسد تر خودشان هستند و بزودی به سرنوشت اربابشان اسرائیل گفتار خواهند شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس