کد خبر 1217603
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
هدف قرار گرفتن خط لوله ایلات-عسقلان در حملات راکتی مقاومت فلسطین

منابع کشتیرانی خبر دادند شرکت های کشتیرانی از ترس حملات موشک های مقاومت، خواستار تغییر بنادر تحویل محموله های نفتی خود به رژیم صهیونیستی شده اند.

به گزارش مشرق، منابع کشتیرانی می گویند حداقل دو شرکت کشتیرانی به علت درگیری ها، در خواست کرده اند تا محموله های نفتی خود را در بندر حیفا به جای بندر عسقلان تحویل رژیم صهیونیستی بدهند.

یک منطقه صنعتی در نزدیکی عسقلان، در روز سه شنبه، هدف یکی از موشک های غزه قرار گرفت و یک منبع ذخیره سازی متعلق به شرکت نفت و زیرساخت های رژیم صهیونیستی ویران شد. این شرکت یک شبکه خط لوله انتقال سوخت را اداره می کند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی شمال غزه را به شدت بمباران کرد

رژیم صهیونیستی دو پالایشگاه دارد. یکی تحت مدیریت «پاز اویل» در نزدیکی عسقلان است و ظرفیت  ۱۰۰ هزار بشکه در روز را دارد و دیگری تحت مدیریت «بازان گروپ» در نزدیکی حیفا با ظرفیت حدود ۲۰۰ هزار بشکه در روز است.

به گفته منابع آگاه، این نفتکش ها که در حال حمل نفت از دریای سیاه بودند، در خواست کرده اند تا بنادر تحویل محموله های خود را تغییر دهند.

پیش از این نیز آسمان رژیم صهیونیستی از ترس موشک های مقاومت خالی شده است و تمامی پروازها مسیرهای خود را تغییر دادند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین توانسته این رژیم را در محاصره هوایی قرار دهد.

بر اساس این گزارش، مقاومت توانسته است مسیر تمامی هواپیماهایی که به سمت فرودگاه «بن گوریون» پرواز می‌کردند را تغییر داده و آن‌ها مجبور کند تا به سمت کشور دیگری پرواز کنند.

در همین حال فرودگاه بین‌المللی «رامون» در ۲۲۰ کیلومتری جنوب غزه و نزدیک بندر «ایلات» پس از شلیک موشک حماس تعطیل شد و هم اکنون تمامی فرودگاههای اسرائیل به حالت تعطیل قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس