کد خبر 1217547
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

شلوار جین لباسی پرطرفدار میان خانم‌ها و آقایان است که جذابیت استایل را بسیار بالا می‌برد. خرید شلوار لی تنها مختص پسران و دختران جوانان نیست؛ بلکه افراد میان‌سال نیز از این شلوارها در استایل خود بهره‌ می‌برند تا جوانی را به استایل خود هدیه دهند. شلوارهای جین تنوع بالایی در مدل و رنگ دارند که مناسب تمام فصل‌های سال است. در این مقاله تلاش کرده‌ایم 5 ست پرطرفدار همراه با شلوار جین در استایل بهاره مردانه را به شما معرفی کنیم.

5 ست پرطرفدار با شلوار جین در استایل بهاره آقایان

شلوار جین جذب همراه با پیراهن مردانه ساده

در هنگام خرید شلوار لی مردانه، حتماً برای شما نیز پیش‌آمده که به خرید پیراهن مردانه اسپرت نیز فکر می‌کنید. واقعیت این‌ است که جذابیت ترکیب پیراهن‌های مردانه با شلوار جین بر کسی پوشیده نیست. پیراهن مردانه ساده یکی از انتخاب‌های افراد خوش‌پوش است که به همراه شلوار جین جذب ترکیب زیبایی را خلق می‌کند. استفاده از کتانی و ساعت مردانه می‌تواند انتخاب خوبی برای تکمیل استایل بهاره آقایان باشد. فراموش نکنید، زمانی که از ترکیب کتانی، پیراهن مردانه و شلوار جین استفاده می‌کنید، پیراهن را باید روی شلوار بیاندازید؛ بهتر است هنگامی‌که از کفش مردانه یا کالج استفاده می‌کنید پیراهن را درون شلوار قرارداده و از کمربند استفاده کنید.

5 ست پرطرفدار با شلوار جین در استایل بهاره آقایان

شلوار جین regular fit و پیراهن چهارخانه

پیراهن‌ چهارخانه مردانه در این چند سال اخیر انتخاب تمام افراد شیک‌پوش بوده است. این لباس چهارخانه نوعی پیراهن کلاسیک است که ترکیب محبوبی با شلوارهای جینِ فیت معمولی (regular fit) در استایل بهاره آقایان می‌سازد. رنگ این پیراهن‌ها را با توجه به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید و از رنگ‌های متنوع آن لذت ببرید. نکته قابل‌توجه درباره شلوار جین regular fit این است که به‌راحتی با تا زدن پاچه‌های این شلوار می‌توانید جذابیت استایل خود را دوچندان کنید. برای جذابیت بیشتر استایل خود، آستین‌های پیراهن را می‌توانید تا بزنید و با اضافه کردن کفش راحتی، در مرکز توجه قرار بگیرید.

شلوار جین کلاسیک همراه با پولوشرت یا تیشرت

تی‌شرت و پولوشرت‌های مردانه در فصل بهار مجدداً از کمدهای لباس بیرون می‌آیند و نقش پررنگی در استایل بهاره آقایان ایفا می‌کنند. تیشرت‌ها را تقریباً با تمام مدل‌های شلوار لی می‌توان ست کرد اما بدون شک شلوار جین کلاسیک مناسب‌ترین انتخاب برای ست کردن با تی‌شرت‌های جدید محسوب می‌شود. منظور از شلوار جین کلاسیک، شلوارهای راسته‌ای است که از ران تا مچ پا در یک خط مستقیم قرار می‌گیرند. برای تکمیل استایل خود می‌توانید از کفش‌های کالج و ساعت مردانه کلاسیک استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر اندام متناسب و بدون چربی دارید، تیشرت مردانه جدید خود را درون شلوار قراردهید تا استایل بهاره خود را جذاب‌تر کنید.

شلوار جین زاپ‌دار و پیراهن‌های جین

طرفداران شلوارهای زاپ‌دار بهترین فرصت را دارند که در استایل بهاره خود این شلوارهای جذاب را با پیراهن مردانه جین ست کنند. شلوار لی مردانه دارای زاپ یا پاره‌گی یکی از لباس‌هایی است که در میان جوانان بیشترین محبوبیت را دارد. بدون تردید هیچ گزینه‌ای ایده آل تر از کفش راحتی برای اضافه کردن به این ترکیب نمی‌توانید پیدا کنید. با پوشیدن تیشرت ساده زیر پیراهن جین به شرطی که سه دکمه بالای پیراهن را باز بگذارید می‌تواند جذابیت استایل بهاره شما را جذاب کند. همچنین با استفاده از عینک‌های آفتابی استایل بهاره خود را تکمیل نمایید.

5 ست پرطرفدار با شلوار جین در استایل بهاره آقایان

شلوار جین و کت‌های بهاره مردانه

بسیاری از افراد شاغل طرفدار شلوار لی ترجیح می‌دهند به همراه کت از شلوار جین استفاده کنند. ترکیب شلوار جین و کت با همراهی پیراهن ساده، می‌تواند یک استایل جذاب برای افراد شاغل باشد. در این استایل کمربند و کفش نقش مهمی دارند و بهتر است که در هماهنگی با کت انتخاب شوند. برای ترکیب کت و شلوار لی، بهتر است از شلوارهای‌ جین جذب استفاده کنید. اگر که بالاتنه چاق‌تری به نسبت به پایین‌تنه خود دارید، این استایل نیمه‌رسمی بسیار مناسب اندام شما است؛ زیرا در این ترکیب اندام شما لاغرتر نشان داده می‌شود.

خرید اینترنتی شلوار جین، راه مناسبی برای خرید شلوار لی به حساب می‌آید. در هنگام خرید آنلاین لباس شما می‌توانید تنوع بالای محصولات و انواع مدل لباس موردنظر خود را مشاهده و آن‌ها را باهم مقایسه کنید. در هنگام خرید اینترنتی لباس از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، با استفاده از راهنمای سایز سایت، می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب و اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده و خرید جدیدترین مدل‌های شلوار جین و انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه پیشنهاد می‌کنیم به مرکز خرید آنلاین بانی ‌مد مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس