کد خبر 1217456
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۳۲۶۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با افزایش ۳۲۶ هزار و ۹۸ مبتلای جدید در کشور هند, شمار مبتلایان این کشور به ۲۴ میلیون و ۳۷۲ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۶۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۴۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۴۰ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۹۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۷ هزار و ۹۱۶  مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۹۹ هزار و ۳۱۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۲۶ هزار و ۹۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۹۰۷ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۲۶۶ هزار و ۲۲۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۸۴ هزار و ۴۸۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۳۱۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۳۲ هزار و ۷۸۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ ترتیب با ۵ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۱۵۴, ۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۳۹۰, ۴ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۹۰۱, ۴ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۸۲۴ و ۴ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۲۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۹۹ مبتلا و آلمان نیز با ۳ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۸۹۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۲۶ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۸۲۱, ۲۰ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۸۹۸, ۱۴ میلیون و ۲۸ هزار و ۳۵۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور هند ,

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس