ستاد 1400

آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبان تصدی قوه مجریه کشور روز شلوغ و پر ترافیکی برای داوطلبان و ستاد انتخابات را رقم زد.

سرویس سیاست مشرق - پنجمین و آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد وزارت کشور آغاز شد.

تا روز گذشته مجموعا ۳۰۴ داوطلب ثبت‌نام کرده و افرادی از جمله محمد عباسی، محمود صادقی، رستم قاسمی، فریدون عباسی، سعید محمد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علی مطهری، علیرضا افشار، محمود احمدی‌نژاد  برای راهیابی به ساختمان پاستور اسم نوشته‌اند.

مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۸ بوده و اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور دیروز اعلام کرده بود که مهلت نام‌نویسی تمدید نخواهد شد. موسوی ادامه داد: داوطلبینی که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت کنند باید از ۱۰ ساعت پایانی زمان قانونی در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام استفاده کنند. ضمن اینکه پروتکل‌های بهداشتی هم بایستی رعایت شده و از آوردن همراه ممانعت کنند.

ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

شورای نگهبان در فاصله روزهای ۲۶ تا۳۰ اردیبهشت صلاحیت داوطلبان را رسیدگی می‌کند. از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند. روز پنجم خرداد لیست داوطلبان تایید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

بر اساس بند ۳ ماده ۲ اصلاحیه مصوبه شورای نگهبان جهت «تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری»، شرایط لازم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری عبارت است از:

- سلامت و توانایی لازم جهت ایفای مسئولیت‌های ریاست جمهوری

- حداقل سن ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام شمسی در هنگام ثبت‌نام

- داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد یا معادل آن مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

- ارائه برنامه‌ها و خط مشی‌های اجرایی در چارچوب صلاحیت و اختیارات قوه مجریه مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام

- معرفی مشاوران جهت تشریح برنامه‌ها و توان مدیریتی

- عدم محرومیت از حقوق اجتماعی در زمان ثبت‌نام

- فقدان سابقه محکومیت کیفری مؤثر

- عدم محکومیت قطعی کیفری به جرایم اقتصادی از جمله کلاهبرداری، رشاء و ارتشاء، اختلاس، تبانی در معاملات دولتی، پولشویی، اخلال در نظام اقتصادی کشور و عدم محکومیت به اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

- وابسته نبودن به گروه‌های غیرقانونی و فقدان سوابق سوء امنیتی از جمله در فتنه سال ۱۳۸۸، عدم وابستگی به رژیم گذشته و مؤثر نبودن در تحکیم آن

************

** آیت الله رئیسی ثبت نام کرد

سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر و ثبت نام کرد.

آیت‌الله رئیسی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:

در کنار مهم بودن قوه قضاییه، با یک امر دارای اولویتی روبرو هستیم. مسئله قوه مجریه، وضعیت معیشت و مشکلات مردم، گرانی و بیکاری، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه،معیشت مردم دغدغه جدی برای انسان ایجاد می‌کند. در یک دولت قوی ناامیدی‌ها می‌تواند تبدیل به امید شود.
حضور من در انتخابات به شکل مستقل است، حضورم نافی حضور دیگران نیست.
من خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می‌دانم، من رقیب جناح‌ها نیستم.
دولتی مردمی و با تحول در زمینه‌های مختلف اجرایی برقرار خواهیم کرد تا ایرانی قوی پدید بیاید.
بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند.من بنای برپایی ستادهای انتخاباتی آنچنانی را ندارم؛ مردم خانه‌هایشان را به ستاد تبدیل کنند.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

آیت الله رئیسی ثبت نام کرد

آیت الله رئیسی در کنفرانس خبری

** رئیس سابق مجلس ثبت نام کرد

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

 لاریجانی  بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مسئله امروز ایران نه با اقدامات نمایشی پوپولیستی، نه با کلید جادویی و نه با سوپرمن بازی قابل حل است!

 رئیس سابق مجلس ادامه داد:سیاست خارجی کشور هدفش باید تسهیل روابط خارجی در جهت توسعه اقتصادی کشور باشد؛حل مسائل پیچیده بین المللی نیازمند افراد کار بلد است.

لاریجانی در ادامه گفت:دولت من ربطی به دولت روحانی ندارد. سبک و سلیقه من در اداره کشور و در حل مسائل بین المللی و منطقه ای در عرایض من مستتر بود. من به صورت مستقل در انتخابات شرکت کردم.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

لاریجانی ثبت نام کرد

** جلیلی ثبت نام کرد

 سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ثبت‌نام کرد.

سعید جلیلی پس از ثبت نام در انتخابات گفت:این انتخابات باید به‌گونه‌ای باشد که لفاظی‌های ضعیف و بی‌اعتبار به برنامه‌ها و مسائل واقعی مردم غلبه کند.

جلیلی ادامه داد:کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد؛ در هشت سال گذشته این تجربه خود را به خوبی نشان داد،نمایش نمی‌تواند جای کار واقعی را بگیرد.

سعید جلیلی نامزد انتخابات شد

حضور هوادارن سعید جلیلی در وزارت کشور

سعید جلیلی: امیدواریم آن تکرار های قبل تکرار نشود

** محسن رضایی ثبت نام کرد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

رضایی پس از ثبت نام گفت:اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست اما جای فلسفه‌بافی هم نیست. اقتصاد از فلسفه‌بافی آسیب جدی دیده است. اقتصاد یک علم است اما متاسفانه علم اقتصادی ندارند.

یک عده اینجا زیر گریه زدند؛ یک عده گفتند نه چکش نه کلید! پس شما کجا بودید؟ شما عامل بدبختی مردم بودید؛ اگر مجلس و دولت گذشته درست عمل می‌کردند آیا امروز گرفتار می‌شدیم؟این بود میراث امام خمینی(ره) و نتیجه مقاومت چهل ساله مردم؟ چرا اقتصاد مثل بخش امنیت اداره نمی شود؟

رضایی ادامه داد:آقایانی از فساد گفتند، ولی چرا سهم خودشان از این فساد و تبعیض را نگفتند؟
امروز روز شعار دادن نیست، روز عمل کردن است.کسانی اینجا آمدند که تراژدی بود همراه با یک نمایشنامه کمدی، انگار نه انگار برخی از این افراد خود دخیل بوده‌اند. آمدند هر کدام حرف عجیبی زدند و برخی گریه کردند

ثبت نام محسسن رضایی در انتخابات

** معاون اول روحانی ثبت نام کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان وزارت کشور حضور یافت.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد که جبهه اصلاحات از او خواسته تا در انتخابات ثبت نام کند.

جهانگیری گفت:با توجه به نیامدن بد جواد ظریف و عدم امکان نام‌نویسی بسیاری ، به رغم میل و مصلحت شخصی، وارد میدان شدم.

 اسحاق جهانگیری در نشست خبری ستاد انتخابات کشور ترجیح داد از روی متنی از پیش آماده‌شده بخواند و تمامی ۱۵ دقیقه‌ی زمان نشست خبری خود را بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران به اتمام رساند.

جهانگیری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در نقش کاندیدای پوششی حسن روحانی در انتخابات حضور یافت و در روزهای منتهی به انتخابات، انصراف داد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

ثبت نام اسحاق جهانگیری

** رئیس سایق صداوسیما ثبت نام کرد

عزت‌ الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما برای ثبت‌نام در انتخابات در ساختمان وزارت کشور حضور یافت.

خبرها حکایت از درگیری هواداران و طرفداران ضرغامی با نیروهای انتظامی هنگام ورود وی به وزارت کشور دارد.

ضرغامی در کنفرانس خبری پس از ثبت نام گفت:یکی از کارهای این دولت بی تدبیر سنگر گرفتن در پشت دو قطبی ها و مطالبه کردن از مردم است.

 ملت ایران بداند که فرصت تاریخی مذاکره را دولت اقای روحانی از ملت ایران گرفت.

آقای روحانی نشان داد که نه توان صحبت با داخلی ها را دارد و نه توان صحبت با دنیا را دارد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

هواداران ضرغامی در برابر وزارت کشور شعار دادند

** نماینده مجلس ثبت نام کرد

علیرضا  زاکانی، نماینده مجلس برای ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.

این نماینده مجلس در بخشی از بیانیه اعلام حضور خود آورده است:

تصمیم اینجانب تا دیروز نیامدن بود و همه تلاش خود را معطوف به تبیین شرایط سخت کشور و انسجام جبهه انقلاب نمودم، اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است. تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند.

مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنها طلبکارانه به عرصه آمده‌اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند.

در پاسخ به نیاز جبهه انقلاب و با اهتمام به منطق وحدت، پذیرفتم به میدان بیایم تا ان‌شاءالله با زمین زدن شبکه فساد و نفوذ، ایرانی قوی و پیشرفته محقق شود.

کشورداری و تحول اقتصادی نه با قانون شکنی، نه با حرف‌درمانی، نه با سستی و بیگانه‌پرستی، نه با غفلت از ظرفیت‌های داخلی و نه با تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای میسر نخواهد شد.

همچنین علیرضا زاکانی پس از ثبت نام در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: تورم ۲ رقمی، خط فقر تشدید شده، نرخ بالای بیکاری، وعده‌های فراموش شده دولتمردان، ناترازی در نظام بانکی، نقدینگی افسارگسیخته، وضعیت اسفبار بازار بورس و زیان جمع زیادی از مردم، کاهش ارزش پول ملی، عدم توجه به توانمندی‌های داخلی، سیاسی‌کاری‌ها، شعارزدگی‌ها و فساد اقتصادی خانمان‌سوز، تبعیض‌های ناروا و دنیا طلبی برخی از مسؤولان و قدرت‌طلبی برخی سیاسیون و انفعال و خدشه به استقلال سیاسی کشور در مقابل بیگانگان امیدی را در دل مردم به ویژه جوانان آینده‌ساز کشور کم‌رنگ کرده و انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمد ساختن حکومت در ارائه خدمت به مردم و تسریع پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است.

 رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند، گفت: مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنها طلبکارانه به عرصه آمده‌اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند. در پاسخ به نیاز جبهه انقلاب و با اهتمام به منطق وحدت، پذیرفتم به میدان بیایم تا ان‌شاءالله با زمین زدن شبکه فساد و نفوذ، ایرانی قوی و پیشرفته محقق شود.

وی با بیان اینکه کشورداری و تحول اقتصادی با قانون شکنی، حرف‌درمانی، سستی و بیگانه‌پرستی، غفلت از ظرفیت‌های داخلی و  تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای میسر نخواهد شد، اظهار کرد: جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ و عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم‌گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس ثبت نام کرد

**  رئیس شورای شهر تهران نامزد شد

در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران و کاندیدای اصلاح طلبان با حضور در ستاد انتخابات کاندیدای ریاست جمهوری شد.

 هاشمی پس از ثبت نام گفت:جهانگیری به من گفت ثبت‌نام کنم،

من و جهانگیری رایزنی کردیم. ایشان در جبهه اصلاحات ایران بیشترین رای را آوردند و در دولت فعلی و دولت‌های گذشته تجربیات زیادی داشتند. براساس مشورت ایشان به من گفتند که مناسب است ثبت‌نام کنید.

هاشمی ادامه داد:عنوان برنامه‌های من رفاه و عدالت است.همانطور که آیت الله هاشمی رفسنجانی با دولت کار و سازندگی تا حد زیادی توانستند خرابی‌های جنگ و عقب ماندگی ها و محرومیت ها را برطرف کنند، در این مقطع نیز می توانیم با اراده ملی آسیب های وارده را به رفاه و توسعه و معیشت مردم و اعتماد عمومی جبران کنیم.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

محسن هاشمی ثبت نام کرد

** فیروزآبادی هم کاندیدای ریاست جمهوری شد

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و نامش را به عنوان یکی از کاندیداها به ثبت رساند.

فیروز آبای پس از ثبت نام در کنفرانس خبری خود گفت:بنده با گرایش عدالت البته عدالتی که بتواند افراد زیر خط فقر را کاهش دهد آمده ام.

او ادامه داد: توسعه فضای مجازی و ضریب نفوذ کاربران در فضای مجازی باید حد اعلای خودش برسد و شعار دولت به مثابه پلتفرم که در آن دولت زمینه را آماده میکند که همه مردم و بخش خصوصی و جامعه مدنی بتوانند بر روی پلتفرم به ارائه خدمت اقتصادی و اجتماعی بپردازند.

کنفرانس خبری فیروز آبادی

** ثبت‌نام عباس نبوی در انتخابات ریاست جمهوری
سید «عباس نبوی» رئیس مؤسسه تمدن و توسعه ایران برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور در ستاد انتخابات کشور وارد گود انتخاباتی این دوره شد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** اعضای جبهه اصلاحات در نوبت ثبت نام

مسعود پزشکیان نامزد جبهه اصلاحات به همراه دخترش برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد وزارت کشور شد، پیش از این محمود صادقی و یک محکوم امنیتی نیز در انتخابات ثبت نام کرده اند.شنیده می شود همه ۱۴ نامزد منتخب اصلاح طلبان در انتخابات ثبت نام خواهند کرد.

موسوی لاری از سران مجمع روحانیون مبارز از همه اصلاح طلبان خواسته است در انتخابات ثبت نام کنند.

مسعود پزشکیان بعد از ثبت‌نام در انتخابات گفت :

اگر در جبهه اصلاحات آن هم اصلاحات به معنای وحدت، همصدایی و همدلی، نیروهایی که هستند به صحنه بیایند، در نهایت آن نظر مردم است که تعیین‌کننده است.

اگر اقبال به فردی بیشتر از نفر دیگری باشد، باید به نفع آنکه رای‌اش بیشتر است کنار رفت.

**  یک زن اصلاح طلب ثبت نام کرد

زهرا شجاعی ریاست مرکز امور مشارکت زنان ثبت‌نام کرد.شجاعی از گزینه های جبهه اصلاحات در انتخابات است.

** عضو شورای مرکزی اعتماد ملی آمد

 محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران و حزب اصلاح طلب اعتماد ملی در انتخابات ثبت‌نام کرد.

** وزرای روحانی ثبت نام کردند

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی  و منتخب جبهه اصلاحات برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

آخوندی پس از ثبت نام حاضر نشد درباره کارنامه خود در حوزه مسکن به خبرنگاران پاسخ دهد؛وزیر روحانی پیش از این طرح مسکن مهر را مزخرف خوانده بود.

عدم پاسخگویی آخوندی به سوالات خبرنگاران

** محمد شریعتمداری ثبت‌نام کرد

 شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیگر وزیر روحانی بود که در انتخابات ثبت نام کرد؛ شریعتنداری پیش از این نیز اداره وزارت صمت، معاونت اجرایی ریاست جمهوری و وزارت بازرگانی و سرپرستی وزارت ورزش را برعهده داشت.

محمد شریعتمداری،در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اینکه اگر رد صلاحیت شود چه خواهد کرد گفت: برای رد صلاحیت خود دلیلی نمی‌بینم، اما اینکه چه کار می‌کنم شاید بیمه همه‌شان را قطع کنم!

ثبت نام وزیر روحانی در تالار وزارت کشور

** منتجب نیا ثبت نام کرد

رسول منتجب‌نیا دبیر کل حزب جمهوریت برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** رئیس بانک مرکزی هم ثبت‌نام کرد

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

همتی،  در پاسخ به این سوال خبرنگاران که کشور به رئیس جمهور اقتصاددان نیاز دارد یا یک سیاستمدار گفت: من آمده‌ام تا بگوم به یک رئیس جمهور اقتصادی نیاز داریم.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** دبیرکل حزب مردم سالاری ثبت نام کرد

مصطفی کواکبیان ، نماینده سابق مجلس و از نامزدهای منتخب جبهه اصلاحات ، برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وارد وزارت کشور شد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** اصلاح طلب حقوقدان نامزد شد

محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح‌طللب برای ثبت‌نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد؛رهامی اعلام کرده است که مجزا از جبهه اصلاحات در انتخابات شرکت می کند.

ثبت نام محسن رهامی در انتخابات

** وزیر اقتصاد دولت دهم کاندیدای ریاست جمهوری شد

سید شمس الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق اقتصاد و امور دارایی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

حسینی بعد از ثبت نام در گفتگو با خبرنگاران گفت:قطعاً از زنان در کابینه ام استفاده خواهم کرد چرا که آنچه برای بنده حائز اهمیت است تعهد و تخصص است و حتماً در همین خصوص از زنان متخصص و کارآمد در دولتم استفاده خواهم کرد.

ثبت نام شمس الدین حسینی

** خوش چهره نماینده مجلس هفتم ثبت نام کرد

محمد خوش چهره نماینده سابق مجلس و استاد اقتصاد دانشگاه تهران اعلام کاندیداتوری کرد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت‌نام کرد.

مسعود زریبافان رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت‌نام کرد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

انتقاد شدید زریبافان از احمدی نژاد:قانون تو را قبول ندارد!

** علی وقفچی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد


علی وقفچی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی متولد ۱۳۴۵، دارای مدرک دکترای دامپزشکی است.وقفچی عضویت در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

** رئوفیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

 سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** صف کشی دوباره نامزدهای نا آشنا

در حالی آخرین روز ثبت نام انتخاباتی از دقایقی پیش در وزارت کشور آغاز شده که چندین داوطلب نام‌آشنا برای حضور در ستاد انتخابات کشور صف بسته‌اند. بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان امکان ثبت نام از افراد بدون صلاحیت وجود ندارد؛اما وزارت کشور با فرمان غیر منطقی روحانی در روند نام نویسی در انتخابات اخلال ایجاد کرده است.

در ادامه بخشی از حاشیه های حضور این افراد در وزارت کشور را خواهید خواند:

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** داوطلبی با وعده ۱۲۰ میلیونی

داوطلبی که خود را مخترع پروژه های بزرگ می داند، می گوید دنیا از آوازه اش به وحش در خواهد آمد از رشت به تهران آمده و چندین دکترا دارد.

وی می گوید به هر فرزند متولد شده ۱۲۰ میلیون تومان پول خواهد داد.او اذعان دارد که تمام دنیا منتظر حضورش در این دوره از انتخابات خواهند بود.

وی با صراحت می گوید رقیبم را پدر نزاییده است و به نفع هیچ کس هم کنار نخواهم رفت.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** نامزدی که می خواهد محاکمه کند!

یکی دیگر از داوطلبان ناشناسی است که امروز به وزارت کشور آمده و می گوید هدفش تحقق عدالت اجتماعی و محاکمه روسای جمهور از زمام آقای هاشمی تا زمان روحانی است.

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

** غول چراغ جادو هم وارد انتخابات شد

سید ابراهیم رئیسی آمد/ اسحاق جهانگیری بیانیه خواند/ علی لاریجانی ثبت‌نام کرد/ سعید جلیلی و محسن رضایی نامزد شدند/ وزرای روحانی همراه با هاشمی، رهامی و پزشکیان آمدند+ عکس و فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 123
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 55
  • SE ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    86 8
    بابت کارگردانی این تئاتر کمدی زیبا نهایت تشکر را داریم. مردم به قدری شادی و خنده خیلی نیاز داشتند.
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      53 3
      خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است کارم از گریه گذشته است به آن می خندم.
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      73 45
      رئیسی رئیسی حامی مستضعفان رئیسی رئیسی عشق و صفا و ایمان
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      40 19
      پایان مدیریت ناکارآمد اشرافی شنبه ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰ سیدابراهیم رییسی برای مردم و ایران آمد. لاریجانی تخریب را استارت زد: اقتصاد، پادگان و دادگاه نیست که با دستور اداره شود. محمد پاسخ لاریجانی را داد: آقایان لاریجانیها! هویت شما از قدرت گرفتن در سپاه و قضاییه است. پایان اشرافیت خانوادگی نزدیک است. #جریان_هاشمی #اشرافیت_رانت_گرانی #نه_به_دولت_سوم_روحانی
    • سید محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      37 7
      از کاندیداهای انقلابی درخواست میکنم قبول زحمت فرمایید و در انتخابات شرکت کنید و تا مناظرات همدیگر را همراهی کنید و بعد با هم به توافق برسید به نفع یکی انصراف دهید ان شا الله پیروزی از آن انقلابیون باشد
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      33 21
      رای ما رئیسی بود و هست. مبارکتان باشد خوب بسازید و کارکنید این ویران شده را
    • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      30 20
      سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس ربوبی بر آیت الله رئیسی مدظله‌العالی
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      10 7
      #رای_ما_جلیلی
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 5
      رقابت اصلی بین ایت الله ریسی و لاریجانی هست و الباقی نقش ضربه گیر و کاندیدای پوششی را ایفا می کنند
    • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 9
      رای من آیت الله رئیسی
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 5
      مشکلات اقتصادی اقتصادشناس میخواهد اقتصاددان انقلابی آقا محسن وطن
    • به ۲۰:۰۲ - IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      اقتصاد دان ذاتا ضد انقلاب است چون اقتصاد با انقلاب همیشه دشمنی دارد. مخصوصا اقتصاد روز دنیا که تمام بر پایه سرمایه داری است
  • NL ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    27 0
    بیا ید جلو پسر حاجی ها خخخ
    • SE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 11
      زاکانی مگه نماینده نیست؟ پس چطور ثبت نام کرده؟ نباید قبلش انصراف از نمایندگی. بده؟ لطفا یکی که اطلاع درست داره پاسخ بده.
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 1
      دیروز رئیس کمیسیون انرژی ثبت نام کرده
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      نه نیاز قانونی به استعفا نیست
  • حسام DE ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    64 9
    لاریجانی و تراژدی تصویب برجام که ترکمنچای عصر ماست چه خواهد کرد مسئول ده دقیقه ای تصویب ننگ را برعهده دارد برای چه ثبت نام کرده؟ آیا هنوز فکر میکنه ما ظلم پذیریم هیهات
  • علی DE ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    62 5
    درگیری در مجلس وتوهین به رئیس جمهور منتخب مردم در مجلس وتصویب ترکمنچای برجامی از اذهان مردم پاک نمی شود آقای لاریجانی
  • شهروند ارومیه IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    48 32
    سلام امروز آقای ریسی برای ثبت نام خواهد آمد با همت احیای مقاومت و حمایت از تولید و برنده انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد این پیش بینی ما است و امیدواربم در کابینه شان از زنان توانمند کارآفرینان امتحان داده نیز هم استفاده کنند و فرهنگ مهدویت را در کشور گسترش و جهانی بکنند و این آغازی است برای شکوفایی انقلاب اسلامی انشاالله و توکل الله.
    • GB ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      21 1
      قطعا حضرت ايت الله به توصيه شما را در موردكردن خانم هاي مدير ارزشي عمل خواهندكرد.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    47 7
    از وزارت ارشاد رفت ریاست صداوسیما، 16سال پیش ثبت‌نام کرد رأی نیاورد رفت شورای عالی امنیت ملی، بعد مجلس و ریاست مجلس... الانم یکسال نشده اومده رییس جمهور بشه بابا حالا ملت شریف ایران راضی نیستن اینقد بخاطرشون احساس تکلیف کنید، یه چند وقت به خودتون استراحت بدین
    • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 9
      از کجا کپی کردی شیطون؟!
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      11 0
      واقعا گل گفتی
  • مجید خالقی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    20 44
    خب الحمدلله نیروهای مورد وثوق نظام و شورای نگهبان به صحنه آمدند به امید خدا شورای نگهبان همچون گذشته با صلابت با رد صلاحیت افرادی مانند احمدی نژاد راه را برای ادامه خدمت نیروهای مورد اعتماد خود مانند جهانگیری لاریجانی و هاشمی فراهم نماید
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      18 10
      احسنت به شیری که خوردی. واقعیت همین است. لاریجانی آره! احمدی نژاد نه! بعد می گویند چرا احمدی نژاد گفت رای نمی دهد....
    • نادر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 2
      خوب واسه خودتون می‌برید و میدوزید غافل از اینکه این اصلاح طلب ها این دفعه هم یه جوری فیتیله پیچتان میکنند که نفهمید از کجا خورده اید شما بازی خورده‌اید کسانی که شما را بر علیه احمدی نژاد سوزانده اند همون آدم های لاریجانی هستند از یک قماش من یک کارگر ساده هستم.خیلی به حال من تفاوتی ندارد اما در نگاه کلان هیچ کس را برای تصدی این مسئولیت اصلح تر از احمدی نژاد سراغ ندارم به منافع شخصی و طایفه ای خود تمرکز نکنیم و الا شکست سنگین و ابدی خواهید خورد
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    43 2
    جناب هاشمی ما خیری از خاندان شما ندیدیم و با این کارها میخواهی اسم هاشمی را زتده نگه داری خدا باید محبت طرفو تو دل مردم بندازه و جناب لاریجانی تازه از دست شما راحت شده بودیم این دفعه به تاریخ میپیوندید ان شاءالله
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      35 2
      محسن هاشمی با چه رویی ثبت نام کرد ؟!
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      19 1
      آقا جان شما گفتید با چه روی محسن هاشمی ثبت نام کرده؛ اولاً از جهانگیری اجازه گرفت ؛ دوماً فائزه خانم ایشون تایید کرده ولی گفته به محسن خان رای نامیده سوما گفته راه پدر را پیش خواهد برد تا تورم را به ۴۹ در صد بالا خواهد بود
  • بوسجين IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    17 5
    اين كانديد ها خيلي هاشون در اولين قدم از ديدگاه مكتبي رد شدند چرا دروغ گفتند كه از زنا بدتر است بارها اعلام كردند نمي ايند ولي امدند انقلاب ايران يكي از دلايلش رد اين گونه سياست هاي دروغين بود حالا نمي دانم نظر شوراي نگهبان چيست
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      10 2
      غیبت از زنا بدتر است و تهمت بدتر قتل اما دروغ را ندیده بودم از زنا بدتر باشد..
    • عبدالله IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      این حرفا چیه درست حرف بزنید...!!!
  • حسن IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    23 4
    جهانگیری به هاشمی گفته شما هم ثبت کام کن این حرکت نشان از استراتژی افزایش هزینه برای نظام از طریق ردصلاحیت دارد
  • کارشناس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    43 1
    جالبه خیلی از کسانیکه برا ثبت نام امده اند شناسنامه المثنی دارند . کسانیکه نتوانسته اند شناسنامه خود را حفظ کنند میخواهند مملکت را نجات دهند.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      12 0
      احسنت افرین
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 3
      این دلیل نمیشه . خب آدم محدودیت داره . یه چیزایی رو گم میکنه . مثلا کارآمدترین افراد هیچی گم نمیکنن
    • DE ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      شناسنامه گم نکرده اند . اینها مخفی کاری می کنند ...
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    22 2
    اگر این جماعت در کربلا بودند برای رسیدن به قدرت، بدن مطهر سیدالشهدا وبقیه شهدای کربلا را هم به آتش می کشیدند تا بیشتر خوش خدمتی کرده باشند. در هیچ کدامشان نشان خدمت وصداقت نمی بینم.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 9
      حالا نه در این حد
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      9 0
      دقیقا در همین حد
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    نا آشنا شمایید. شما حتی جرات گذاشتن عکس بعض آشناها مثل ضرغامی را ندارید.
  • CA ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    24 14
    الان مثلا اصولگرایان غیر فله ای ثبت نام کردن، واقعا این مشرق نیوز از جهان نیوز بدتره
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      11 3
      کار خوبی کردن. اگر تعداد اصولگرایان ثبت نام کرده زیاد باشد هزینه رد صلاحیت اصلاح‌طلبان بی صلاحیت کم می‌شود.
    • رضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 9
      مشرق وجهان نیوز صالح بعد صالح هستند.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    20 0
    نفر آخری فرموده که رقیبش را پدر نزائیده. البته درست می گوید چون همه افراد بشر را مادر می زاید نه پدر
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 0
    شیر تو شیر شده
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    خداروشکر کاندیدا کم نداریم این دفعه،
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 6
    انصافا خیلی بی طرفید.
  • ایراندخت IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 1
    از همه طرف فله ای دارن میان، نه فقط اصلاحات، خدا رحم کنه
  • عبدالله IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 9
    احسنتم عالی. خداقوت. خوش آمدید حاج آقا رئیسی.
  • Kardarblash IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    23 8
    سلام و صلوات خداوند بر سید ابراهیم رئیسی
  • NL ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 22
    کسی رای نمیده
    • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      8 6
      خوب خوشحال باش.... ما میدیم همان بهتر که سکولار ها وغرب پرست ها رای ند
  • NL ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    18 22
    آقای رئیسی مگر رئیس قوه قضاییه نیستند؟ خب از همونجا در جهت اصلاح داخل کشور تلاش کنند
    • صالح IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      11 6
      ممنون از راهنمایی شما...!!!؟
  • NL ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 9
    به این میگن یه انتخابات آزاد و مردمی، اینهمه کامدیدا، احسنت !!
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    21 12
    فقط رییسی
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 1
    همه احساس تکلیف کردند. اما یک برنامه ساده ندارند. احسنت به همگی. برنامه برای ایجاد اشتغال، برای کاهش تورم، برای رشد اقتصادی، برای بهبود رفاه اجتماعی، برای ازدواج جوانان، برای کاهش فساد اقتصادی اجتماعی . کدوم یک از این عزیزان یه برنامه ارایه دادند به جز حرفهای کلی که همه ما از بریم!!!!!!!؟؟؟؟ متأسفانه دوستانی هم که نظر میدن معلوم نیست به چه برنامه ای نظر میدن. چون فلونی اصلاحات هست باید فحش بخوره یا ازش تعریف شه؟ چون فلونی اصول‌گرا هست باید فحش بخوره یا تعریف شه چون فلونی .... برنامه مهم نیست؟ مهم نیست که هر کدوم از این کاندید ها چهار سال بعد این کشور رو کجا می بینند؟؟؟ یه مصاحبه استخدامی میری طرف میگه چهار سال بعد خودتو کجا میبینی، حالا این دوستان کاندید یه برنامه ساده ندارن که بگن کشور چهار سال بعد کجاست. عزیزان من، وقتی نمیشه یه خونه چهار نفره رو یک هفته بدون برنامه پیش برد، مطمعن باشید یه مملکت نیاز به برنامه های فکر شده و عمیق داره. لطفاً در انتخابتون دقت کنید . به برنامه رای بدید. برنامه رو بررسی کنید تحلیل کنید و رای بدید. لطفا رایتون بر اساس جناح بندی نباشه. من رای میدم ولی رای سفید چون هیچ برنامه ای ندیدم و فقط همه اومدن که اومده باشند.
    • سعید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 5
      خطاب به 12:50: اشتباه می کنی ، دکتر سعید محمد برنامشو ارائه داده ، در ضمن شما اگر واقعا به دنبال رای دادن به برنامه کاندیداها بودی صبر می کردی تا زمان تبلیغات و مناظرات انتخاباتی فرا برسد و کاندیداها به ارائه برنامه های خود به مردم بپردازند ، نه اینکه از الان اعلام کنی که اینها برنامه ندارند و من رای سفید می دهم!!!!!!!!!!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 5
      خطاب به سعید‌. هیچکدام برنامه ندارند. حرف با برنامه ای که روی کاغذ پیاده شده باشد فرقی ندارد. در ضمن رای سفید بنده به شما ارتباطی ندارد. شرکت در انتخابات وظیفه است . موفق باشید
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 1
      چه اسفنگتری داشتی این همه تایپ کردی بابا دمت گرم پیگیر و دغدغه مند
  • سید محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 1
    از کاندیداهای انقلابی درخواست میکنم قبول زحمت فرمایید و در انتخابات شرکت کنید و تا مناظرات همدیگر را همراهی کنید و بعد با هم به توافق برسید به نفع یکی انصراف دهید ان شا الله پیروزی از آن انقلابیون باشد
  • علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    18 7
    خدا را شکر که رئیسی و لاریجانی آمدند! رئیسی برای ایرانی قوی و لاریجانی برای خط بطلان به اشرافیت خانوادگی و ضایع شدن و رفتن به زباله‌دان تاریخ....!!!
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 1
      در مورد لاریجانی قطعا شوخی کردی
  • ARTIN IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    18 11
    فقط سعید محمد
  • MY ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    مهم ترین نکته در بیانیه ورود آقای رییسی به عرصه انتخابات بیان آشکار مستقل بودن ایشون هست. ایشون صراحتا گفتند که مستقل هستند و به هیچ جناح و حزبی وابستگی ندارند. این نشون می ده که ایشون بیش و شناخت سیاسی شون نسبت به سال ۹۶ تغییر بنیادین کرده. از طرفی ایشون به خوبی مطلع هستند که معرفی ایشون از طرف کسانی مثل حداد عادل به طور اتوماتیک میلیون ها از رای ایشون را دچار ریزش می کنه. در حقیقت جناب رییسی همنوا با خیل عظیم توده های ملت داره فریاد می زنه: اصلاح‌طلب ، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 4
      متاسفانه نقطه ضعف بزرگ ایشان حمایت معنی دار بعضی از اصولگرایان از ایشان است که با ادعای مستقل بودن فاصله دارد.
    • DE ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 1
      برای ضدیت با اصولگراها شعر گفتن و چاپول زدن و بندری خوندن و تویس رقصیدن ارزشی ندارد .اگر جنمش را داری با دلیل و برهان بایستی با یک جریان ارزشمند مانند اصولگرایی مبارزه کنی نه با رقاصی. دلایل قوی باید و معنوی- نه رگ های گردن به حجت قوی . به کوری چشم دشمن رای تمام اصولگرایان جناب رییسی میباشد
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 1
    دور از جون آیت الله رییسی ، چه کسانی داوطلب شدند این یکی از اون یکی بد تر ! لاریجانی! هاشمی ! احمدی نژاد! ضرغامی ، قاسمی! ... شگفت آوره این صحنه
  • رضا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 0
    جناب لاریجانی چنان حرف میزند که گویی در این چهل و چند ساله عمر انقلاب هیچکاره بودند که وضعیت مملکت این طور شده است. مرد حسابی تو خودت جزو متهمین ردیف اول مسببان وضعیت موجود هستی، ریاست دوازده ساله مجلس مقارن با ریاست ده ساله برادرت در قوه قضائیه قدرتی ماورایی برای حضرتعالی داده بود
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 5
    عجب شير تو شيرى شد ! من موندم چطور هر ننه قمرى مثل زاكانى يا ضرغامى يا كواكبيان و فيروزه خانوم و … به خودشون اجازه دادند وارد اين عرصه شوند ؟! يارو انگار پهلوونه ميگه اومدم كمر فلان كس رو به زمين بزنم
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 27
    رای آذری ها پزشکیان آذری
    • رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      18 4
      از خودت مایه بگذار، آذری جماعت به کاندیدای ضد ولایت فقیه رای نمی دهد.
    • پارسا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      36 5
      من آذریم ولی با کمال افتخار به حاج آقا رئیسی رای میدهم.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 2
    مگه 22بهمن همه میان
  • تحلیلگر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 0
    به شباهت های تفکر آقای لاریجانی با آقای روحانی دقت بفرمایید: 1. گره زدن اقتصاد به سیاست خارجی 2. ایجاد دو قطبی پادگان و دادگاه 3. پوپولیستی خواندن مردم داری و مردمی بودن 4. اقدامات انقلابی و صراحت و قاطعیت را افراطی گری دانستن 5. نسبت بداخلاقی به نقد دیگران، در حالیکه خودش اهل بداخلاقی است.
  • احمدخواجوند IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    مگر چلو کباب برگ میدن که همه اومدن
  • کارشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 0
    کسانیکه در عرض 42 سال با همکاری هم مملکت را نابود کرده اند حالا میخواهند انفرادی ان را بسازند.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 3
    حالا که قراره آیت ا…رئیسی، رئیس جمهور شوند.که ما و تمامی اعضای خانواده همچون سال ۹۶ دوباره با افتخار به ایشان رای خواهیم داد، حتما می بایستی فردی به معنی واقعی سالم، شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش ، خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 0
    برای هرجا که ثبت نام کنیم، مبلغی هم باید پرداخت کنیم. اگر اینجا هم ثبت‌نام پولی بود، اینهمه افراد احساس مسئوليت نمی‌کرد.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    22 1
    درود خدا بر آيت الله رئیسی.
  • فاطمه IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    واقعا که !!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 0
    اسلاحتلبان از همین حالا بازنده هستن
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    انتخابات بدون رضایی حال نمیده
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 19
    آقای " رئیسی " همیشه یک پای انتخابات هستند.ثبت نام کردن او جای تعجب ندارد.آقای رضائی هم همواره سنخنرانی میکنند اینهم تکرارتکرار است !!؟؟
    • محسن ZA ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 0
      عزیزم! احتمالاً شما سن و سالت کمه و در جریان نیستی. آقای رییسی در دوره های قبل فقط یک بار کاندیدا بود که رأی خوبی هم آورد (حدود 16 میلیون) و نفر دوم شد. اون که پای ثابتِ انتخابات بود شخص دیگه ایه که این بار ظاهراً از دوره های قبل درس گرفت و دیگه نیومد.
  • GB ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    با اين تعدد كانديدا هاي ولايي ايا بهتر نيست همه روي يكنفر جماع كنند اقاي رييسي يا سردار محمد؟
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 1
    ابراهیم بت شکن،بت لیبرالارو بشکن
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    جلیلی سرباز راستین خداست
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 3
      اکثریت ملت طرفدار احمدی نژاد هستن و بس. میخایید منتشر کنید میخایید نکنید. اگه تایید نشه رای نمیدیم. مثل انتخابات مجلس قبل، کم شور برگزار میشه
    • محسن ZA ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 2
      خطاب به کاربر 17:08 ) دوست عزیز، آقای جلیلی هر قدر هم سرباز راستین باشد، واقعیت این است که پتانسیلِ رأی آوری ندارد. در این دوره هم (اگر در میانۀ راه کناره گیری نکند) بار دیگر این واقعیت را خواهید دید... و سخنی هم با کاربر 17:54 ) عزیزم! شما البته اختیار داری که طرفدار آقای احمدی نژاد باشی، اما از کجا فهمیدی که «اکثریت ملت» هم نـظـر شما را دارند؟ می شود لطفاً توضیح دهی؟
    • به محسن IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 1
      از شدت تخریبهای مشرق علیه احمدی نژاد این نکته را فهمید. آدم فاقد محبوبیت هم مگر تخریب لازم دارد؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 0
    این لاریجانی قبلا میگفت معجزه نیست که کشوررا درست کرد(نه به معجزه اسلام وانقلاب اعتقاد داره نه به آفند نه به پدافند-نه به تک،نه به پا تک، نه به کارهای اساسی،نه به کارهای میانبر...!)جدیدا هم میگه جادووجنبل نمیشه کردکه ایران را نجات داد!؟)پس سالها ازسفره انقلاب،اسلام بیت المال وهزینه جانی ومالی که مردم را بامفتخوری ....رامیخوری،خودش یک جادووجنبلت نبوده!؟
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    انتخابات این دوره یک نوع جنگ احزاب است شاید خداوند اراده کرده که پهلوان احزاب بدست علی مرتضی از دیار نیستی محو شود. مطمئن باشید پایان این جنگ احزاب طوفانی خواهد بود اما طوفانی که کفار و مشرکین در عصر پیامبر را به وحشت انداخت و امروز نیز به خاطر این که کفار غرب و صهیونیست و اعراب مرتجع دوستان خود را از دست می دهند با همین طوفان محو خواهند شد
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    اصلاح‌طلبان عاشق تدارکاتچی
  • عمو دونالد AU ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    عجب سیرکی. فقط بوشوک و لوک خوش شانس هنوز نیامدند
    • نیما IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      سیرک خراب شده آلبانی خودت...!!!
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 0
    یک مویز و صد قلندر چقد عاشق خدمت داشتیم و خبر نداشتیم
  • احمد DE ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    بزرگترین اشتباه استراتژیک اقای رئیسی ثبت نام در انتخابات بود که انجام داد ... الان اصلاح طلب ها و باند بازان اصولگرا از این اتفاق بسیار خوشحالن
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    هیچ کدام به درد ملت نمیخورند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    همه مدرکشان افتخاری است هیچ کدام پست میز دانشگاه نبودند
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    نتیجه از قبل مشخص است و بس
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    (جلیلی رئیس جمهور-رئیسی قوه قضا-احمدنژاد بی ترمز رئیس مجلس-سلامی یا محمدرئیس سپاه وبسیج)ما رای میدهیم
  • احمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    دوستان اصلاح طلبان برای مجلس گرمکنی اومدنرقابتی باشه بین ریسی و اگه احمدی نژاد صلاحیت بگیره بین دو هست.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    خخخخخخ .... کسی که بیشترین رای رو داره عکسش رو نذاشتین چرا ؟ خنده داره انتخاب از پیش تعیین شده
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      راس میگه سعید محمد کو؟ مشرق بلا نکنه طرفدار رئیسی هستی؟ خخخخ
    • صالح IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      اینها اگر دقت کنید کاندیداهای دیروز هستند بخاطر این است تصویر ایشان نیامده.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    ببینیم این یکی با چه اتهام بعد از ریاست جمهوری مواجه میشه. همچنین دیگه گردن کی میخوان بتدازن مشکلات رو. کلا برای خنده خوبه همچنین برای گریه بعدش.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    خوشبختانه به نطر می رسه در این زمینه خودکفا شدیم یه چندتاشون را میشه صادر کرد.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    کی بود می گفت ریاست جمهوری اختیار کافی ندارد حالا که ندارد غلط می کنند که نامزد می شوند اینها همان اصلاح طلبان پر رویی هستند که از زبان رئیس جمهور اولین حرف را زدند و رسانه هایشان شرع بع تبلیغ کردند
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    بجز اون 4تا وسطی بقیه(حتی یکدرصدبدرد ریاست جمهور ریاست مجلس وریا قوه قضا وریاست بسیج وسپاه...)نمیخورد
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    و همچنان رای بی رای
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    ناامید شدم. دیگه باور کردم هیچکدام واقعاً به فکر ملت و کشور نیستند. خدا به این کشور و ملت و نظام و رهبری رحم کنه. کاش فقط یه ذره به حرفای رهبری گوش میدادند و عمل میکردند.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    دریغ از یک آدم جدید تا چشم کار میکند آدمهای تکراری و قدیمی خدایا بخیر بگردان
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    رئیس جمهور باید هم سیاسی باشد هم اقتصادی هم نظامی که مردم الان گیرشون معیشته رای سعید محمد رئیس جمهور اتو کشیده نمی خواهیم شایسته ترین فرد
  • پوریا IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    بله نفرات شاخص و مطرحی در این دوره از انتخابات شرکت کردن همشون توانایی اداره 4ساله و حتی 8ساله رو دارن اما تغییرات لازم تو همه بخش ها اعم از اقتصاد.سیاست.تقسیمات کشوری.نرخ تورم.تحریم و....انشالله تغییرات حال بشه هر چند خیلی احتمالش کمه
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    به اینا بگید با اینگونه مملکت داری عمه منم می تونه کاندید بشه چون همه می دونن اگه از دوره روحانی بهتره نشه بدتر نمیشه
  • سید محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    پیشنهاد برای شورای نگهبان کاندیداها رو رد صلاحیت نکنن ولی لیست سیاه بیرون بدهند و به مردم بگویند نظر شورای نگهبان نسبت به این لیست منفیست لیست سیاه رو همواره اعلام کنند بعد مردم تصمیم بگیرند
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 1
    این هاشمی اصلا رفتار اجتماعی ومردمیش صفره وهمه را با غرور ازبالا به پائین ونوکرش میبینه-چطوری میخواهد رفاه وعدالت ایجادکنه!؟اینطوری بود امثال محمدرضا شاه ورضا قلدر خیلی دلسوزتر مملکت ومردم بودنند!؟(فقط درذهن خودش بفکر رفاه وعدالت برای خاندانش هست)
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    امین آقا فرزانه + رجوی = محمود ! دلایل: امین عمری با شرارت در زندان بود. تحولش از روی منفعت و فریبکاری در جهت تلکه کردن مردم از طریق واسطه شدن برای رهایی اعدامیان . نوعی شر خری ! این کوتوله انچنان سلبریتی شده که چندین بادی گارد غول پیکر دارد . و در همه محافل نفوذ دارد ! رجوی هم ابتدا دستمال بود. اولین پوستر عکس امام را در کنار ارم مزاحمین زد. بعد موقعیت را مساعد دید جفتک اندازیش گرفت. محمود هم تحولش صوری و دیمی است. ریشه ندارد. شورای نگهبان تاییدش کند به صلاح است. در وزن کشی سیاسی موقعیت او و هوادارانش مشخص میشود. احتمالا ان عده ناراضی که حول این فرد هستند وقتی واقعیت را ببینند. به خود امده بی جهت در پی هواداری او بر نمی ایند.
  • محمد IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 1
    سید ابراهیم کاش قوه قضائیه رو خالی نمیکردی دل اصلاحات شاد شد ترس از محاکمه بابت خیانت ها ریخت همه خدمات صادقانه که تحت تحمل فشار های سنگین و همه جانبه انجام دادید، در خبرگزاری ها با عنوان سودای پاستور سوخت شد
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 1
      حتما فردی چون حاج آقا رئیسی هستند که قوه قضائیه را بعد از ايشان مدیریت کنند. انشاالله.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    جهانگیری، آخوندی،ربیعی، شریعتمداری و ... اگر پرونده قضایی داشتن روشون رو زیاد نمی کردن تا به ریش مردم بخندن، فقط اومدن رد صلاحیت بشن تا مظلوم نمایی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس