تحریم اسرائیل

جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» خواستار افزایش فشار اقتصادی بر رژیم صهیونیستی همزمان با جنایت‌های این رژیم علیه مردم فلسطین شده است.

به گزارش مشرق، همزمان با شدت گرفتن خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» خواستار افزایش فشارهای اقتصادی علیه این رژیم شده است.

بمباران رژیم صهیونیستی در غزه از چهارشنبه شدت گرفته و جنگنده‌های این رژیم مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت، ساختمان پلیس و برخی مناطق مسکونی را بمباران کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده از زمان آغاز این عملیات در روز دوشنبه دست‌کم ۱۲۲ فلسطینی از جمله ۳۱ کودک به شهادت رسیده‌اند. نزدیک به ۹۰۰ نفر هم بر اثر این حملات زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده از روز دوشنبه نزدیک به ۱۵۰۰ راکت از غزه به سمت مواضع مختلف این رژیم شلیک شده و دست‌کم هفت صهیونیست کشته شده‌اند.

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی از مردم در سراسر دنیا خواسته با اجتناب از خرید کالاهای متعلق به شرکت‌های اسرائیلی که شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند فشارهای اقتصادی بر این رژیم را افزایش دهند.

در بیانیه این جنبش آمده است: «در حال حاضر اجماع فزاینده‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه اسرائیل همانند آفریقای جنوبی درگذشته یک رژیم آپارتاید است و باید با تحریم‌ها، بایکوت و منع سرمایه‌گذاری مواجه شود.»

جنبش بایکوت، منع سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل در سال ۲۰۰۵ توسط گروهی از فلسطینی‌ها با هدف حمایت از مردم فلسطین و فشار بر رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

طبق گزارش الجزیره، این جنبش ۵ راهکار به مردم دنیا برای اتمام اشغالگری رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است

برخی از اقداماتی که این جنبش پیشنهاد داده عبارتند از: درخواست برای تحریم نظامی اسرائیل، بسیج سازمان‌های محلی برای قطع رابطه با اسرائیل و شرکت‌هایی که به اشغال فلسطین کمک می‌کنند، تحریم محصولات و خدمات این شرکت‌ها، مجاب کردن سرمایه‌گذاران بین‌المللی به اجتناب از سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها و لغو تمامی ارتباطات تحصیلی، فرهنگی و ورزشی با رژیم صهیونیستی.

شرکت‌های «البیت سیستمز»، «پوما»، «کاترپیلار»، صنایع سنگین هیوندای»، «وولوو»، «بانک بارکلیز» و «موتورولا» برخی از شرکت‌هایی هستند که این جنبش خواستار تحریم کالاها و محصولات آن شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    البیت سیستمز رسما مال رژیم غاصب و تروریست اسقاطیله...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس