اتریش به‌جای غزه، با صهیونیست‌های کودک‌کش اعلام همدردی کرد

پرچم رژیم صهیونیستی در مقر دولت اتریش، برای اعلام همبستگی با صهیونیست‌هایی که در عملیات‌های راکتی مقاومت به هلاکت رسیده‌اند، به حالت نیمه‌افراشته درآمد.

به گزارش مشرق، «سباستین کورتس» صدراعظم اتریش به‌جای اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان فلسطینی در حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از تل‌آویو حمایت کرد.

کورتس امروز (جمعه) در صفحه توئیتر خود مدعی شد که با صهیونیست‌هایی که در عملیات‌های راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی به هلاکت رسیده یا زخمی شدند، همدردی می‌کند.

در حالی که این صهیونیست‌های ددمنش هستند که با حملات تروریستی به مردم بی‌گناه غزه آنها را به خاک و خون می‌کشند، اما صدراعظم اتریش گروه‌های مقاومت فلسطینی را «تروریست» ادعا کرد.

وی اعلام کرد که دستور داده تا پرچم‌های رژیم صهیونیستی نصب‌شده بالای مقر دولت اتریش در وین، به حالت نیمه‌افراشته درآید.

کورتس به‌جای محکوم کردن کشتار بیش از ۱۰۰ فلسطینی و مجروح شدن حداقل ۶۰۰ نفر در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، در ادامه این توئیت نوشت: «حملات تروریستی به اسرائیل باید به شدیدترین لحن محکوم شوند! همه ما با طرف اسرائیلی هستیم».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۱۱۹ شهید از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسیده است. همچنین بیش از ۶۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد که نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

حمایت کورتس از صهیونیست‌ها در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد در حملات بامدادی به نوار غزه، ۱۶۰ جنگنده حدود ۴۵۰ موشک را در عرض فقط ۴۰ دقیقه به اهداف متعددی در شمال غزه شلیک کردند.

اتریش به‌جای غزه، با صهیونیست‌های کودک‌کش اعلام همدردی کرد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    2 1
    حرامزادگی و بس
  • SE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 1
    آفرین. این جوانک راز موفقیت و ترقی در سیاست را کشف کرده است. نوکری برای یهود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس