کد خبر 1216996
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
مقام صهیونیست: آب و برق غزه از روز یک‌شنبه قطع می‌شود

یک مقام صهیونیست مدعی شد در روزهای آتی تامین برق و آب در نوار غزه با مشکل اساسی روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام صهیونیست اعلام کرد ذخیره سوخت ژنراتورهای برق غزه تا روز یک‌شنبه به پایان می‌رسد.

این مقام صهیونیست که نخواست نامش فاش شود، همچنین گفت: تامین آب در نوار غزه نیز تحت تأثیر قطع برق قرار گرفته، زیرا ساکنان محلی تنها به طور متناوب آب لوله کشی دریافت می‌کنند. نوار غزه اکنون فقط یک سوم آنچه در گذشته تولید برق داشته را می‌تواند تامین کند.

روزنامه تایمز آو اسرائیل به نقل از این مقام صهیونیست نوشت: سوخت ژنراتورهای برق غزه تا روز یک‌شنبه به اتمام می‌رسد. در نتیجه ساکنان این منطقه علاوه بر برق برای تامین آب نیز با مشکل روبرو خواهند بود.

این امر تا حدی به دلیل بسته شدن گذرگاه کرم سالم از سوی صهیونیست‌ها برمی‌گردد. ساکنان غزه بیشتر سوخت خود را از طریق آن دریافت می‌کنند. یک مقام امنیتی ناشناس دیگر نیز اعلام کرد موشک‌های حماس به خطوط برق در طرف صهیونیست نشین غزه آسیب رسانده است.

چند روزی از بزرگترین تقابل سال‌های اخیر فلسطینیان با رژیم صهیونیستی و موشک باران اراضی اشغالی از سوی مقاومت فلسطین می‌گذرد. مقاومت این اقدام را در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و نمازگزاران انجام می‌دهد. رژیم صهیونیستی قصد داشت تا ساکنان فلسطینی منطقه شیخ جرح را از منازل خود بیرون کرده و این منطقه را به نفع شهرک نشینان به اشغال خود درآورد. اقدامی که با واکنش و اعتراض جدی مردم فلسطین همراه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    2 6
    بزارید بدون اب و سوخت همه شون تلف شن
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      2 0
      فعلا که شما صهیونیستا چند روز دیگه در پناهگاه ها بمانید از گشنگی سقط میشین خوب بلدی فارسی نشخوار کنی ها جوجه صگیونیست
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    هم سوخت ذخیره دارن هم چاه آب تا وقتی موشک میزنن آب و برق هم جور میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس