کد خبر 1216947
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
استقلال فرصت سوزی کرد/ دربی جای اشتباه نیست

مهاجم پیشین سرخ آبی‌ها با بیان اینکه استقلال می توانست از تساوی سپاهان و پرسپولیس استفاده کند، گفت: آبی‌ها با شکست برابر ذوب آهن فرصت سوزی کردند.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی در خصوص شکست استقلال برابر ذوب آهن و دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: استقلال در شبی که می توانست فاصله امتیاز خود را با سپاهان و پرسپولیس کم کند از میزبانی اش استفاده نکرد. آبی ها در دیدار برابر ذوب آهن فرصت سوزی کردند. اشتباهات خط دفاع، گل نزدن به مهاجمان همه دست به دست هم داد تا آنها نتوانند از میزبانی خود استفاده کرده و به پیروزی برسند.

مهاجم پیشین سرخ آبی ها در خصوص علت شکست استقلال برابر ذوب آهن گفت: خط دفاع استقلال با توجه به اینکه به آخر فصل نزدیک می شویم اما همچنان پراشتباه ظاهر می‌شود و بارها کادر فنی سابق و فعلی جابجایی هایی را در خط دفاع به وجود آوردند که باز هم نتوانست تاثیر بسزایی داشته باشد. در دیدار برابر ذوب آهن هم غلامی جوان اشتباه فاحشی انجام داد و باعث شد تا استقلال که تلاش می کرد به گل تساوی دست پیدا کند گل دیگری را هم دریافت و کلا شیرازه تیم از هم بپاشد.

بیشتر بخوانید:

دربی عاشقان مساوی

فتح آبادی در مورد دربی ۹۵ که امروز جمعه برگزار می شود، گفت: این بازی با تمام بازیها تفاوت های چشمگیری دارد. موفقیت دو تیم در این دیدار ربطی به بازیهای قبل از آنها ندارد. درست است که استقلال برابر ذوب آهن شکست خورد اما در حال حاضر آنها این بازی را فراموش کرده و تمام تمرکزشان برای پیروزی در این دیدار است.

وی تاکید کرد: دربی جای اشتباه نیست. این را کسانی که بارها تجربه حضور در دربی دارند را می دانند. عدم تمرکز، داشتن استرس و نبود آرامش می توان باعث شکست یکی از دو تیم شود. برای هواداران دو تیم پیروزی در این دیدار از نان شب هم واجب تر است. بنابراین بازیکنان دو تیم می دانند که نباید اشتباه کنند زیرا یک اشتباه باعث شکست خواهد شد و عواقب آن تا مدتها گریبانگیر تیم بازنده خواهد بود.

مهاجم پیشین سرخ آبی ها در مورد جدایی فراز کمالوند از کادر فنی آبی پوشان گفت: کسانی که فکر می کنند شکست استقلال برابر ذوب آهن به دلیل نبود کمالوند بوده سخت در اشتباه هستند. نبود او نمی تواند در مدت یک هفته تاثیرگذار باشد اما مسئولین استقلال باید با هماهنگی فرهاد مجیدی به دنبال یک دستیار قوی و با دانش باشند که مجیدی بتواند با دستیارش کارهای فنی را به درستی انجام دهد.

وی در پایان و در خصوص اینکه نتیجه دربی ۹۵ چه خواهد شد، گفت: بازی سختی در پیش است اما اعتقاد دارم تیمی که بر اعصابش مسلط باشد و اسیر حواشی نشود برنده این بازی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس