سایه تفکرات آماتورگونه یحیی و فرهاد روی دربی ۹۵؛ مربیانی با گفتمان بوقچی‌ها

صحبت‌های عجیب سرمربیان استقلال و پرسپولیس می‌تواند حواشی دربی ۹۵ را بیشتر کند.

به گزارش مشرق، دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۵ به مصاف هم می‌روند و مثل دربی‌های پیشین، میلیون‌ها نفر در ایران و حتی در خارج از ایران این دربی را تماشا خواهند کرد. فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی که هدایت این ۲ تیم را بر عهده دارند کار سختی برای جلب رضایت هوادارانشان دارند. این دو مربی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کردند و پاسخگوی سوالات بودند.

در این نشست خبری هم گل‌محمدی و هم مجیدی پبیشتر از اینکه در خصوص دربی و مسائل فنی تیم‌شان صحبت کنند به حواشی پرداختند و عجیب اینکه متوجه این موضوع نیستند که همین صحبت‌ها می‌تواند تیم‌هایشان را دچار حاشیه کند. گل‌محمدی که سابقه سال‌ها سرمربیگری در فوتبال ایران را دارد اظهاراتی انجام داد که بیشتر شبیه اظهارات لیدرها و بوقچی‌ها بود.

«مجری‌های استقلالی خود را به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است و حرف‌های سخیف و بی معنی می‌زنند. فشار زیادی به تیم داوری می‌آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می‌توانند تاثیرگذار باشند.» این‌ چند جمله تنها قسمتی از صحبت‌های گل‌محمدی در نشست خبری امروز بوده است. فرهاد مجیدی هم دست کمی از گل‌محمدی نداشت. او با وجود اینکه عنوان کرد نمی‌خواهد درباره بسیاری از مسائل صحبت کند، اما دقایق زیادی از صحبت‌های خود را حواشی پزشک استقلال اختصاص داد.

اینکه هم گل‌محمدی و هم مجیدی درک درستی از مفهوم نشست خبری ندارند می‌تواند برای آن‌ها گران تمام شود. با این صحبت‌ها باید در انتظار یک دربی بی‌کیفیت، پر از حاشیه و البته زد وخورد بود. اتفاقاتی که زاییده تفکرات آماتورگونه سرمربیان استقلال و پرسپولیس است.
 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 2
    و این خود واضح ترین دلیل و برهان است که این 2 نفر به هیچ وجه در حد و اندازه این 2 باشگاه قدیمی و پر افتخار و پر هوادار قرار ندارند .
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    5 4
    لیگی که قهرمانش ازاتاق فکر دولت فریدون مشخص بشه همین آخرو عاقبت
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    یحیی گل محمدی بهترین مربی❤️❤️❤️❤️

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس