کد خبر 1216665
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
حمله تند مجیدی به مشاور وزیر ورزش و ایفمارک/دوره این کارها گذشته

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: گفت: به مشاور وزیر،رییس ایفمارک و هیچ کس دیگر اجازه نمی‌دهم در باره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دربی ۹۵ اظهار داشت: طبیعتا فردا بازی بسیار سخت و حساسی دارم. علیرغم اینکه هفته پیش بازی خوبی کردیم و ۷-۸ موقیت گل ایجاد کردیم بازی را باختیم ولی الان باید حتما در بازی فردا طوری بازی کنیم که به کورس قهرمانی برگردیم.

وی در خصوص اینکه دربی باز ترین بازیکن تیمش کدام است گفت: مهدی قائدی.

* بحثم در مورد بسته شدن استقلال ساختار بود

وی در خصوص اینکه روز گذشته مدعی شده بود استقلال ۲ سال است توسط کادر فنی بسته نمی شود گفت: بیشتر صحبت من روی ساختار بود، به عنوان مثال با تیمی که فردا بازی داریم،تیم پرسپولیس تیمی است که کادر فنی‌اش آن را بسته است.دو سال است که تیم استقلال با نظر سرمربی بسته نمی شوند. نه اینکه استقلال بازیکنان بدی دارد، خیر منظورم این نیست ولی ما در یک پست ۵ بازیکن خیلی خوب داریم ولی در یک پست دیگر که بازیکن ما مصدوم می شود جایگزین نداریم. همین مساله باعث می شود ترکیب اصلی و با ثباتی نداشته باشیم. منظور من این است در تیم بزرگی مثل استقلال باید با تفکرات کادر فنی بسته شود وگرنه بازیکنان استقلال بازیکنان بسیار خوبی هستند و من به هواداران قول می دهم فصل آتی تیم خوبی ببندم که آنها از سبک بازی تیمشان لذت ببرند.

*استراتژی استقلال پیروزی در دربی است

وی در پاسخ به این سوال که استراتژی این تیم برای بازی فردا چیست گفت: استراتژی ما این است که حتما برای ماندن در کورس قهرمانی برنده شویم. برای این کار باید تمرکز داشته باشیم چون  پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. اگر ما باهوش باشیم می توانیم برنده بازی باشیم.

* در لیگ قهرمانان آسیا از نظر بدنی تحلیل رفتیم

استقلال در دور رفت لیگ قهرمانان بدون ریسک بازی کرد و در دور برگشت با ریسک بیشتری مقابل حریفانش قرار گرفت، با توجه به اینکه شکست در بازی فردا می تواند آبی پوشان را از قهرمانی دور کند آیا ممکن است این تیم فردا بدون ریسک و نترس مقابل پرسپولیس به میدان برود؟ سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال گفت: دقیقا درست است. چون بازی ها هر سه روز انجام می شد بعد از بازی سوم کل تیم ما تحلیل رفت ضمن آنکه ما امکانات تیم عربی را برای ریکاوری نداشتیم. جا دارد از آقای دکتر آبادی تشکر کنم ، با وی در اردوی تیم ملی المپیک آشنا شدم و نمی دانم او توسط استیلی به آن تیم آمده بود یا فرد دیگری.

وی افزود: او با هزینه شخصی به عربستان آمد و نزدیک به ۳۰ هزار یورو دارو با خودش به آنجا آورد و واقعا تیم ما را نجات داد.مساله واضح این بود که تیم ما از نظر بدنی افت کرد، قبول دارم کیفیت ما نسبت به دور رفت پایین تر بود اما مقداری باهوش بودیم و می دانستیم با کسب یک امتیاز از الاهلی در بازی آخر می توانیم مقابل الشرطه برنده شویم و صعود کنیم.

*استقلال مشکل دفاعی تیمی دارد نه فردی

مجیدی در خصوص اینکه چه تدبیری برای حل مشکلات خط دفاع استقلال دارد گفت: بحث دفاعی ما  در استقلال، تیمی است نه شخصی.تمام تمرکزم را روی این مساله گذاشتم و هفته قبل هم روی این موضوع کار کردم. ان شاالله این مشکل حل می شود.

* هر چه می خواهم سکوت کنم اجازه نمی دهند

سرمربی تیم استقلال در خصوص مشکلات مدیریتی این تیم عنوان کرد: ما فردا با تیم پرسپولیس بازی داریم و اصلا دوست ندارم تمرکز خودم و بازیکنان بر هم بخورد. بعد از بازی می خواهم مفصل صحبت کنم،سعی کردم در این دوره کمتر صحبت کنم تا تمرکز من و بازیکنانم بر هم نریزد. البته هر چه سکوت می کنم اجازه نمی دهند و کاری می کنند دوباره حرف بزنم.

* برای شان پزشک قبلی سکوت کردم و نگفتم چه بلایی بر سر تیمم آورد

وی خاطرنشان کرد: الان به من اعلام کردند دکتر تیم ما نمی تواند روی نیمکت بنشیند.پزشکی که با او در تیم المپیک آشنا شدم و دوست هم نبوده اجازه نشسستن روی نیمکت ما را ندارد. من دیدم او کارش را بلد است و در آسیا هم به ما خیلی کمک کرد. وقتی در عربستان یکسری مشکلات پیش آمد سعی کردم شان پزشک تیم خودمان را حفظ کنم و خیلی از مسائل را عنوان نکردم و حتی اشاره نکردم که او چه بلایی بر سر تیم ما آورد.

*هراتیان نمی گذارد پزشک ما روی نیمکت بنشیند، گل محمدی به این کارها احتیاج ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: الان خانم هراتیان اجازه نمی دهد دکتر جدید تیم ما روی نیمکت بنشیند.به نظر من نه باشگاه پرسپولیس و نه آقا یحیی به این کارها احتیاجی ندارند! ما فردا بازیکنانمان را به زمین می فرستیم تا مثل مرد فوتبال بازی کنند.ما به دنبال بازی جوانمردانه هستیم و این کارها به هیچ عنوان تمرکز من را به هم نخواهد ریخت.

* مبین چه کاره است که در مورد مسائل استقلال نظر می دهد؟

مجیدی یادآور شد: می خواستیم مدیر رسانه‌ای باشگاه را عوض کنیم اما گفتند آقای مبین از وزارت ورزش مخالف است.او چه کاره است که در مورد استقلال نظر بدهد؟ همین کارها را کردید که استقلال ۲ سال با دلالی بسته شد.خانم هراتیان چه کاره است که در مورد نیمکت من تصمیم بگیرد. او که هراتیان است، من به بزرگ تر از او هم اجازه دخالت در مسائل نیمکت تیمم را نمی دهم.این کارها قدیمی شده و لزومی ندارد قبل از دربی این مسائل به وجود بیاید.پزشکی که در تیم المپیک کار می کرده الان توسط ایفمارک مدارکش تائید نمی شود. پزشک تیم ما با هزینه شخصی به تهران آمده و به من لطف کرده است. مدارک او را ای اف سی تائید کرده ولی سازمان لیگ مدارک او را نمی پذیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 1
    برو بابا زپرتی.....
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      برو بابا لنگی
  • علی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    2 0
    30 هزار یورو دارو با خودش آورده؟؟؟؟خودش داره میگه بعد از بازی سوم،تحلیل رفته بودن،دوووپینگی،خجالت بکش،آبروی خودتو تیم درپیت و بردی که... انشالله که کنفدراسیون آسیا و فیفا هم این مصاحبه رو میبینن و میفهمن که دوپینگ کرده بودین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس