کد خبر 1216590
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
وقوع حادثه امنیتی برای «نتانیاهو» پس از نشست اضطراری اعضای کابینه

یکی از رهبران جداشده از جنبش «فتح» فلسطین با اشاره به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی، گفت: نوار غزه به گورستان «نتانیاهو» تبدیل خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «محمد دحلان» یکی از رهبران جداشده جنبش «فتح» فلسطین با اشاره به تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: غزه به گورستان بنیامین نتانیاهو تبدیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وی تأکید کرد: آنچه که در اراضی اشغالی می گذرد در واقع نبرد بازپس گیری قدس است. ملت فسلطین به سمت یک آینده امیدوار کننده در حال حرکت است و مقاومت آن متوقف نخواهد شد.

این شخصیت فلسطینی یادآور شد: تجربه نشان داده است که اراده مقاومت به ویژه در نوار غزه نخواهد شکست. گفتنی است، پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اذعان کرد که طی سه روز اخیر بیش از ۱۵۰۰ راکت و موشک از سوی گروه های مقاومت فلسطین به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

در همین حال، گروه های مقاومت فلسطین دور جدیدی از حملات گسترده خود به عمق تل آویو را کلید زدند. در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار حملات موشکی در مناطق مرکزی تل‌آویو از جمله فرودگاه «بن‌گوریون» خبر دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    بدترکیب شیطان صفت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس