کد خبر 1216293
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۲۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۶.۷درصد از کل سهام فمراد معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «برکت»، «شبندر»، «فملی» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۲۲۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۱۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۲/۲۲ در بورس

سهام خدمات انفورماتیک (رانفور) پس از بازگشایی ۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام آلومراد (فمراد) با افت ۳۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۵۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۷درصد از کل سهام فمراد معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۴نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس