با عاملان حادثه تروریستی کابل به شدت برخورد شود

آیت الله مکارم شیرازی درپیامی ضمن محکوم کردن حادثۀ دردناک تروریستی کابل اعلام کرد: از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستان می خواهم که با عاملان این حادثه تروریستی به شدت برخورد کنند.

به گزارش مشرق، در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: باردیگر جنایات گروه‌های تکفیری و کشتارهای هدفمند در افغانستان و خصوصاً عملیات جدید که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از کودکان و دانش‌آموزان بی‌گناه در این ماه عزیز به جرم محبت و ولایت اهل‌بیت (علیهم السلام) شد، موجب تألم و تأثر شدید گردید.

بیشتر بخوانید:

آیت الله سیستانی: ملت‌های آزاده دنیا به یاری ملت فلسطین بشتابند

در این پیام آمده است: با وجود گذشت چند دهه از آغاز این ناامنی‌ها متأسفانه هنوز دولت و سازمان‌های قضائی، نظامی و امنیتی این کشور نتوانسته‌اند این بحران بزرگ را علاج کنند و هر روز اخبار ناگوار قتل و کشتار جدید به گوش می‌رسد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج) و نیز خانواده‌های داغدیده و ملت شریف افغانستان و آرزوی شفای کامل تمام مجروحان این حادثه، آن را محکوم کرده و مؤکدا از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستان و همچنین مجامع بین‌المللی اسلامی می‌خواهم که با عاملان آنکه برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان و مخدوش کردن چهرۀ رحمانی اسلام انجام می‌شود، با شدت برخورد کنند.

در پایان پیام آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان شده است: إن‌شاءالله هر چه زودتر غدۀ سرطانی تکفیر و تروریسم از بلاد اسلامی ریشه‌کن گردد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    این چندین باره که بجان شیعیان افغان سوقصد می شود و آنها بدست تروریست تکفیری کشته می شوند اما تمهیدات لازم برای حفاظت از جان شیعیان افغانستان اندیشیده نمی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس