کد خبر 1216203
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

به گزارش مشرق محمدصادق کوشکی در ایتا نوشت: نوار «غزه» قسمتی از خاک فلسطین اشغالی است به طول ۴۵ و عرض ١٠ کیلومتر ( و مساحت ۴۵٠ کیلومتر مربع یعنی کمتر از یک دهم‌ استان البرز!) با جمعیتی حدود ٢ میلیون نفر که از سال ٢٠٠۶ میلادی تا کنون در محاصره کامل ارتش اشغالگر صهیونیستی قرار دارد و به همین علت بیش از ٧٠ درصد از مردم آن دچار سوء تغذیه اند و با کمک‌های بین المللی زندگی خود را می گذرانند.

این منطقه به «بزرگترین زندان جهان» مشهور شده چرا که ورود یا خروج از آن بدون هماهنگی با رژیم صهیونیستی ممکن نیست و حتی مرز مشترک آن با مصر عملا در کنترل صهیونیست ها است.

 راز سقوط اسرائیل

اما همین غزه در ١۶ سال گذشته ۴ بار مورد هجوم ارتش صهیونیستی قرار گرفته و هربار با موفقیت از خود دفاع کرده است. ( فراموش نکنیم ارتش صهیونیستی همان ارتشی است که طی جنگی ۶ روزه موفق شد به صورت همزمان ارتش‌های مصر، اردن و سوریه را شکست داده و معادل خاک فلسطین اشغالی از خاک این کشورها را اشغال کند!) 

این روزها شاهد پنجمین جنگ صهیونیست ها علیه مردم غزه هستیم. مردمی که پس از ١۶ سال محاصره کامل و تحمل کمبود شدید دارو، آب، برق، غذا و..، با «موشک‌هایشان» ، رژیم اشغالگر قدس را به خاک سیاه نشانده و به ذلت کشانده اند. مردمی که جز خدا و ایمانشان کسی را ندارند و به برکت انتخاب مسیر  «مقاومت» به چنین قدرتی دست پیدا کرده اند. مردمی که به صراحت می گویند روش «زندگی با افتخار و مرگ با عزت» را از «خمینی کبیر» آموخته و شیوه شکست گرگهای بنی صهیون را از حزب الله لبنان و نیروی قدس جمهوری اسلامی ایران یاد گرفته اند. مردمی که از کوچک تا بزرگ، «مقاومت» را بر «مذاکره» ترجیح داده و «مرد میدان» شده اند.

مقاومت اسلامی غزه، راز سرنگونی رژیم صهیونیستی است. رژیمی که به گفته رهبر انقلاب اسلامی، تا ٢٠ سال دیگر، اثری از آن باقی نخواهد ماند. رژیمی که زحمت نابودی آن را بچه هایی می کشند که توسط «نیروی قدس» آموزش دیده اند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    20 11
    بهترین موقعیت برای ارسال نیروی زمینی مقاومت تحت عنوان نیروهای جوانان یا نیروهای زمینی غزه باید نا امنی ادامه پیدا بکنه و جنگ فرسایشی با حمله به پایگاههای نظامی اسراییل که ذخیره و امید اسراییل برای مقابله با مقاومت هستند تا زمانی که ضربه اخر زده شود
  • DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    11 7
    قسمتی کوچک از خاک فلسطین با جنگ اعراب و صهیون آغاز شد و پس از 70 سال مذاکره تمامی خاک فلسطین سر میز مذاکرات به نفع صهیون اشغال شد و فقط آن قسمتی برای فلسطینیان ماند که معتقد به میدان و مقاومت بودند . امریکا حداقل 250 سال تجربه مذاکره دارد و دقیقا چنین نقشه ای را برای ایران کشیده اند برای همین است که امریکا بیش از دولت کارنامه خالی روحانی عجله دارد به مذاکرات برگردد. و غزبگدایان و وطنفروشان و اصلاح تبه کاران آنرئز گرای تحریمهای درد آور را به امریکا میدادند و امروز گرای مقداری تحریم شب انتخابات لق کن تا ما بتوانیم حداقل آرای و ذهن مردم را مخدوش کنیم و زمینه را برای تسلیم ایران فراهم کنیم.
  • منوچهر حاتمى US ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    36 26
    جهت نابودى كامل ضهيونيسم به دكتر سعيد محمد بايد رأى داد بهشتى كه سرشار ز ديار ياريم يامهدى مددى
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      11 9
      موافقم
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      1 0
      ان شا الله
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    4 2
    إوا یعنی سردار دیپلماسی ندارند؟
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 4
    مشرق نیوز لطفا شما دیگه این اشتباه مصطلح رو تکرار نکنین. اقا در جواب نتیانیاهو ک گفته بود با برجام تا 25 سال خیالمون از بابت ایران راحت شده فرمودن شما اساسا 25 سال اینده رو نخواهید دید. حالا شما جوری نوشتین مخاطب فکر میکنه هنوز 20 سالی اسرائیل وجود نحسش برقرار خواهد ماند!!!
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 0
    این کجاش راز سقوط بود
  • حمید IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 1
    همه جناح ها با هماهنگی هم جیب مردم و تو یورس زدن . اگر حقوق بگیر دولت نیستید یه خبرم از بورس که پول مردم و هر روز داره میسوزونه بزنید
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 4
    یه جیز جالب برای من 70 سال هست دقیقا شوروی هم هفتاد سال بعد فروپاشید
  • کورش بزرگ IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 5
    کمی مثل انسان زندگی کنن چرا همش جنگ بابا زمین مال خداهست هیچکی حق مالکیت زمین خدارا ندارد مثل انسان زندگی کنید
  • شهاب IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 2
    الان بر اساس یک معادله ریاضی که تو قران به دست اوردند سال نابودی اسراییل پیش بینی کردند که سال 2023 میلادی میشه
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 6
    خودم مشکلات مهمتری دارم
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      1 0
      تو کز محنت دیگران بی غمی/نشاید که نامت نهند آدمی
  • US ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 3
    به سران شان بگوید سوراخ موش پیدا کنند مثل سلمان رشدی کثیف تا به درک واصل شوند این است نتیجه انتقام خدا از قا تلین ادمکش وکودک کش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس