کد خبر 1216184
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
وزیر نفت دولت دهم رستم قاسمی

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جموری گفت: امروز حال اقتصاد خوب نیست بخش زیادی از مردم زیر خط فقر هستند و به نظرم وقت شعارهای

به گزارش مشرق، رستم قاسمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جموری در ستاد انتخابات کشور پس از نام نویسی در انتخابات گفت: متاسفانه سکان کشتی اقتصاد کشور در این دوره به دست کسانی داده شد که حتی پیش از این یک قایق را هم هدایت نکرده بودند.

بیشتر بخوانید:

«رستم قاسمی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

وی افزود: من سرباز کوچک وطن، نوکر مردم و با تجربه طولانی در حوزه آبادانی کشور و بخش های صنعت معدن مسکن انرژی کشاورزی هستم.

قاسمی بیان کرد: اساس آبادانی می‌تواند اقتصاد کشور باشد و در شرایطی که تحریم‌کنندگان که تحریم‌های فلج کننده علیه ایران اعمال کرده‌اند با بی اثر کردن تحریم‌ها پس از صد سال از تولید نفت ببه عنوان وارد کننده فرآورده های نفتی بودیم به صادر کننده تبدیل شده‌ایم.

وزیر نفت دولت دهم افزود: بیشتر توسعه در صنعت نفت کشور درست در زمانی اتفاق افتاد که تحریم‌های آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا علیه کشور ایران واقع شد. معتقدم به دولتی مقتدر انقلابی با ترکیبی از جوانان و بانوان با حضور افراد با صلاحیت با تجربه به دور از سیاست زدگی نیاز داریم چون که امروز متاسفانه غده سرطانی قوه مجریه کشور شده است که به دلیل سیاست زدگی در اقتصاد کشور متاسفانه آرایش اقتصادی و انتصابات سیاسی شرایطی برای کشور ایجاد کرد که در این روزها مردم نگران و سفره مردم کوچکتر شده است.

قاسمی با اشاره به حکمرانی در حوزه اقتصادی، اولین گام را تلاش درباره حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم و عدالت در هدفمندی یارانه‌ها عنوان و اظهار کرد: این اقدام را بعد از سال‌ها به طور ریل گذاری اقتصاد کشور انجام می دهیم.

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حل مشکلات ازدواج جوانان، مسکن و کار و تقویت شاخص های فرهنگی کشور به ویژه تقویت فرهنگ کار و تلاش را عمده مسائل اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: راجع به حکمرانی در حوزه سیاسی باید بگویم این جانب در زمان مسئولیت هم به کشورهای مختلف سفر کرده بودم و با مقامات آن کشور مذاکرات اقتصادی داشتم و گام اول من تحکیم روابط به ویژه با کشورهای همسایه است.

وی افزود: در گام دوم روابط با همه کشورهای دنیا بجز رژیم صهیونیستی، به ویژه کشورهای همسو را مدنظر دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    اگر احمدي نژاد امثال ايشان را از پستو ها خارج نميكرد صدسال ديگه هم نميتوانستند اظهار وجود كنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس