کد خبر 1216172
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
قهرمان کشتی جهان پس از قتل متواری شد

سوشیل کومار سرشناس‌ترین کشتی‌گیر کشور هند، به جرم قتل تحت تعقیب پلیس این کشور است‌.

به گزارش مشرق، سوشیل کومار که مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و مدال طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۱۰ مسکو و چندین دوره قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد، در درگیری با یک کشتی گیر جوان ۲۳ ساله به نام ساگر دنکاد حضور داشته و کومار به همراه سایر همراهان خود قصد داشته این کشتی‌گیر را به دلیل بد دهنی ادب کند اما در ادامه با ضرب گلوله وی را به قتل رسانده‌اند.

شاهدان این حادثه گفته اند که سوشیل و دوستانش این کشتی گیر را از خانه‌اش ربوده‌اند و به دنبال ادب کردن وی مقابل دیگر کشتی گیران بوده‌اند.

پلیس در صحنه درگیری پنج وسیله نقلیه را مورد بازرسی قرار داده که در حین بازرسی یک اسلحه با دو خشاب پر و همچنین پنج فشنگ شلیک شده پیدا شده است.

بیشتر بخوانید:

ترکیب کشورهای مطرح کشتی در بازی‌های آسیایی

سوشیل کومار هم اکنون متواری و دائما در حال تغییر مکان اقامت خود است.

فدراسیون هند در مورد این اتفاق سکوت خود را شکست و اعلام کرد: زمانی که سوشیل کومار در اوج قهرمانی خود بود، کشتی هند را نیز به اوج رساند اما حالا که پلیس در پرونده قتل به دنبال این کشتی گیر است، همانقدر که تصویر این کشتی گیر آسیب دیده، تصویر این ورزش نیز آسیب دیده است.

این اتفاق درست زمانی رخ داده که کشتی هند توانسته با ۸ سهمیه المپیک بالاترین سهمیه المپیک خود در ادوار المپیک را کسب کند و کشتی گیران این کشور آماده حضور موفق در این بازی‌ها هستند.

کشور هند با مدال برنز این کشتی گیر در المپیک ۲۰۰۸ پکن به بی مدالی خود در میادین المپیک پس از ۵۶ سال پایان داد و پس از موفقیت این کشتی گیر، کشتی گیران دیگری نیز توانستند نمایش موفقیت آمیزی از خود به جای بگذارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • RO ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    14 0
    حیف اسم قهرماتی که یدک میکشی قاتل₩
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 0
    دور از جون علیرضا دبیر چقدر شکل ایشونه فقط ی کم چاقتره
    • کسری US ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      3 3
      تو هم جونت بالا میومد نمی گفتی اینو
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 0
    نتیجه وجود اسلحه در بین مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس