کد خبر 1216167
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
عالیشاه: تلاش می‌کنم به بازی با استقلال برسم

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ناحیه رباط داخلی دچار کشیدگی شدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به شهرآورد برسم.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه در مورد تساوی پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و با وجود اینکه می‌توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا در روند صعودی و قهرمانی تیم بیش از این تاثیر داشته باشد، اما این بازی با تساوی خاتمه یافت. در فوتبال ممکن است هزار و یک اتفاق رخ دهد و در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و تنها با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردیم.

بیشتر بخوانید:

کدام تیم برنده دربی است؟

وی افزود: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ویژه در دقایق پایانی بازی به ثمر برسانیم اما این اتفاق رخ نداد. با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم، می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم اما هنوز هیچ چیز برای قهرمانی تمام نشده و باید گام بعدی را محکم برداریم تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار پیش روی سرخپوشان برابر استقلال در نود و پنجمین شهرآورد پایتخت، اضافه کرد: شهرآورد هیچ وقت قابل پیش‌بینی نبوده و به ویژه در شرایط روحی و روانی تیم تاثیر زیادی دارد. امیدواریم که بتوانیم بازی خوب را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به برتری برسیم.

عالیشاه در مورد میزان مصدومیتش و اینکه آیا می‌تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند یا خیر، تصریح کرد: کشیدگی در ناحیه رباط داخلی دارم و تلاشم دارم تا به بازی برسم.

تیم فوتبال پرسپولیس در نود و پنجمین شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگستان IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 24
    داداش تلاش نکن میایی به همراه تیمت میبازی دماغ سوخنه میشی،
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    4 1
    استقلال میبازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس