کد خبر 1216090
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
فدراسیون کشتی و معضل عدم پایبندی تیم‌ها به قراردادها/ کمیته انضباطی یا کدخدامنشی؟

چند ماه از پایان لیگ برتر آزاد و فرنگی گذشته اما هر روز نام تیم جدیدی با موضوعیت عدم پرداخت حق و حقوق اعضا طبق قراردادها شنیده می‌شود.

به گزارش مشرق، سال گذشته فدراسیون کشتی و سازمان لیگ با تلاش زیادی موفق به کسب مجوز لازم برای برگزاری لیگ برتر آزاد و فرنگی شد. ستاد مقابله با کرونا در ورزش به دلیل اینکه کشتی رشته‌ای برخوردی است، ماه‌ها مجوز برگزاری مسابقات را صادر نمی‌کرد تا اینکه درنهایت مجوز لازم از سوی وزارت بهداشت در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت و مسابقات به صورت متمرکز و در سه مرحله رفت، برگشت و پایانی در تهران برگزار شد.

درحالیکه چند ماهی از برگزاری این مسابقات می‌گذرد، هر روز از سوی عده‌ای از کشتی‌گیران اعتراضاتی مبنی بر عدم متعهد بودن باشگاه‌ها به قراردادها منتشر می‌شود که البته فدراسیون کشتی و سازمان لیگ هنوز واکنشی نسبت به آنها نداشته است.

با توجه به اینکه بعد از بازی‌های المپیک قرار است لیگ برتر برگزار شود باید دید برخورد فدراسیون کشتی با این اعتراضات و پرونده‌ها کدخدامنشی است یا قهری.

البته با توجه به تعداد متقاضیان شرکت در لیگ کشتی و همچنین وضعیت سال گذشته که نسبتا به لحاظ کمی و کیفی لیگ در سطح قابل قبول و با هیجان زیادی برگزار شد، بعید به نظر می‌رسد برخورد قهری و ارجاع به کمیته انضباطی در کار باشد.

به نظر می‌رسد فدراسیون تصمیم دارد با برپایی جلسات و کدخدامنشی مشکل کشتی‌گیران و مربیان را با باشگاه‌ها حل کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس