کد خبر 1215944
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
اختصاصی| به کنسولگری ایران در کربلا هیچ خسارتی وارد نشده است

رئیس ائتلاف الفتح عراق حمله به کنسولگری ایران در کربلا را در راستای فتنه انگیزی و ایجاد بی ثباتی در عراق عنوان کرد.

به گزارش مشرق، رئیس ائتلاف الفتح عراق از دولت این کشور خواست مانع تلاش‌ها برای دامن زدن به تنش و تبدیل آن به یک فتنه خطرناک در این کشور شود.

بیشتر بخوانید:

حزب‌الله عراق: انگلیس عامل حمله به کنسولگری ایران است

در بیانیه «هادی العامری» آمده است: ما با نگرانی فراوان تحولات خطرناک در عراق از جمله از سرگیری ترور فعالان و روزنامه نگاران، حملات به نمایندگی‌های دیپلماتیک و تحرکات غیرمنضبط که به جای اینکه در راستای اعتراضات قانونی باشد به هرج و مرج و خرابکاری نزدیک‌تر است، دنبال می کنیم.

این بیانیه می افزاید: از دولت و مراجع مربوط می‌خواهیم برای گسترش امنیت و ثبات و بازخواست مجرمان و مجازات آنها سریعاً اقدام کنند و مانع تلاش‌ها برای دامن زدن به هر گونه تنش و تبدیل آن به یک فتنه خطرناک شوند، فتنه ای که می‌تواند با تهدید صلح داخلی مانع برگزاری انتخابات پارلمانی در زمان مقرر شود.

گفتنی است، منابع خبری شامگاه یکشنبه (۱۹ اردیبهشت) از آتش زدن دیوار خارجی کنسولگری ایران در کربلا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی کربلا به مقابله با اغتشاشگران پرداختند.

شبکه خبری العالم نیز در گزارشی اعلام کرد که عده‌ای از آشوبگران اقدام به برگزاری تجمع در برابر کنسولگری ایران در کربلا کردند و در این تجمع کانکس‌های نیروهای حفاظتی در بیرون کنسولگری آتش زده شد و نیروهای امنیتی تجمع کنندگان را متفرق کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 1
    مشخص شد داعش نجس ترین مردمی هستند که دقیقا تا اسرائیل کم میاره به فرمان و تحریک اربابشون اسرائیل یا تو افغانستان در مدارس دخترانه بمب میگذارن و یا تو کربلا دیوار اتش می زنند. حرام لقمگی و دشمن بودن داعش مثل روز روشن باید بر تمام مسلمانها اهل تسنن و شیعه با قاطعیت بصورت فتوا اعلام بشه . این حرام لقمه ها رو هرجا دیدید نابود کنید و پناهشون ندید!!!!!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 1
    داعش = دزد = موش کثیف = دم صهیون مردم عراق و منطقه !!! داعش حکمش اعدامه . و اعدام کمترین مجازات این خائنین به خاورمیانه هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس