درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟ /نامه ای که صدای سپاهانی ها را در آورد + تصویر نامه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به پیشینه نامطلوب دیدارهای سپاهان و سرخپوشان قبل از برگزاری این دیدار در هفته بیست و دوم در نامه ای به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به برخی موارد شده بود.

به گزارش مشرق، با توجه به پیشینه نه چندان خوب بین سپاهان و پرسپولیس و بازی های جنجالی که دو تیم در تهران و اصفهان پشت سر گذاشته بودند جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به برخی موارد شد. 

درخواستی که البته به مذاق سپاهانی ها خوش نیامد و شب گذشته هم رضا فتاحی مدیر زردپوشان اصفهانی به آن معترض شد. در نشست هماهنگی قبل از بازی هم به سرخپوشان خرده گرفته شده بود که چرا چنین درخواست هایی داشته اند. 

البته اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد نشان داد که درخواست باشگاه پرسپولیس خیلی بی ربط هم نبوده است. حتی اگر قرار بود این بازی در تهران برگزار شود و اگر سپاهانی ها هم چنین درخواستی از سازمان لیگ داشتند جای تعجب نداشت. 

وقتی در یک بازی بدون تماشاگر و البته بدون درگیری هیجانی و خاص در درون زمین بازیکنان دو تیم تحمل خود را از دست می دهند و آن تصاویر زشت را خلق می کنند مشخص است که هر یک از این دو تیم که میزبان باشند باید حواسشان به شرایط باشد و البته در این بین سازمان لیگ هم باید واکنش نشان دهد که چرا با علم به اینکه می دانسته این بازی حساسیت های کاذب خودش را دارد برای پیشگیری از این موارد اقدامات جدی تری انجام نداده است.

بیشتر بخوانید:

تنها شغل کریم باقری، خاتمه دادن به دعواهاست

تجمع هواداران مقابل هتل  آن هم در شرایط کرونایی آیا بدعت جدید است که تیم ها برای قدرتنمایی و به رخ کشیدن خود به حریف انجام می دهند؟ ایجاد مزاحمت هواداران برای تیم مقابل در مسیر رسیدن به هتل یا ورزشگاه موضوع آزاردهنده‌ای است اما واقعا رسیدگی به این موارد و کنترل آن به عهده کیست؟ 

رسیدگی به حضور پرشمار افراد متفرقه که هیچ یک از دو باشگاه مسئولیت حضور آنها را در ورزشگاه قبول نمی کنند به عهده کدام یک از ارکان فوتبالی است؟ این چه رسمی است درحالی که در نشست های هماهنگی تعداد همراهان تیم ها مشخص می شود اما روز بازی هیچ یک از این موارد رعایت نمی شود؟ به نظر می رسد سازمان لیگ هم باید ورود جدی به این مسائل داشته باشد و اگر از سوی هر باشگاهی تخلفی صورت می گیرد برخورد قاطع تری از خود نشان دهد.

نامه ای که سمیعی در اختیار سازمان لیگ قرارداده دقیقا به مواردی اشاره کرده که همان ها باعث ایجاد حاشیه شد و نشان می دهد که مدیریت این باشگاه پیش بینی این مسائل را کرده است. 

در این نامه ذکر شده که اول از حضور هواداران مقابل فرودگاه و هتل جلوگیری شود، دوم اینکه همراهی نکردن و ایجاد هرگونه مزاحمت هنگام انتقال تیم به استادیوم، سوم جلوگیری از حضور نفرات اضافی در محل برگزاری مسابقه و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی و چهارم اختصاص مسیر مناسب جهت تردد پرسپولیس تا فرودگاه بعد از بازی. 

در زیر می توانید این نامه را مشاهده کنید:

درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟ /نامه ای که صدای سپاهانی‌ها را در آورد +نامه

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • واحدی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    7 1
    با توجه به اتفاقاتی که دراصفهان افتاده هرکس بوده از داخل فدراسیون دقیقا ازاین نامه اطلاع داده به سپاهانی هاوموارد داخلش که آنها هم دقیقا همه ی همین کارها رو انجام دادند
  • RO ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    9 4
    سپاهانی ها واقعا فرهنگ خودشون رو نشون دادن
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 3
    سپاهان و پرسپولیس باید جریمه بشن تا دوباره چنین اتفاقی نیافتد
  • هو IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    چه پیش بینی درستی داشتند پرسپولیسی ها. واقعا فرهنگ واقعی استان ها رو تو فوتبال باید ببینیم
  • قاسم IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    پرسپولیسی که خودش در این چند سال باعث وبانی اینگونه درگیریها بوده چرا باید چنین نانه ای ارجاع کند . فقط مرگ برای همسایه است. اینها که خودشان را خیییلییی بالاتر نیبینند وتوسط همه ارکان دولت ساپورت میشوند خودشان را الگو قرار دهند وهی منم منم میکنند با این بی ابرورزی هاشون
  • Armi DE ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 0
    همیشه خدا تو اصفهان دردسر درست کردن سپاهانی ها،اون دو سه باریم که کاری نکردم تو اصفهان بابت این بوده که فاصلشون زیاد بوده با صدر و امیدی نداشتن،از این کارها که نوشتید تا یک لای گز و آب مصموم و محسن قهرمانی و.....ولی تویه تهران اتفاق خاصی براشون نیفتاده،کلن تابلو بود این بازی داستان میشه چون پرسپولیس سالهاست قهرمانه ایرانه و این بازی سپاهان میباخت عملن امیدشو از دست میداد تا حدود زیادی ،پس به هر روشی دست زد تا جلوی برد پرسپولیس رو بگیره
  • شبنم IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    اصفهان مکان امن نیست و آبرو برده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس