بادامچیان: برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کنم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر آیت الله رئیسی ثبت نام کنند موتلفه و نیروهای ارزشگرا بر ایشان تفاهم دارند.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که یکم اردیبهشت برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، اما با مصوبه جدید شورای نگهبان به نظر می‌رسد به دلیل سن بالای 75 سال امکان ثبت‌نام ندارد، به تازگی و در شرح مواضع هفتگی این حزب گفته است: ان‌شاءالله نیروهای جبهه انقلاب در انتخابات 1400 با یک صدا، یک برنامه و یک تیم کارآمد وارد رقابت‌های سالم و خداپسندانه انتخاباتی خواهند شد.

او همچنین بیان داشته است: اگر آیت‌الله رئیسی ثبت‌نام کنند موتلفه و نیروهای ارزش‌گرا بر ایشان تفاهم دارند و در صورتی که ثبت‌نام نکنند سیاست کلی ارزش‌گرایان، انتخابات اصلح و ارجح از بین احراز صلاحیت شده‌ها توسط شورای محترم نگهبان می‌باشد.

گفتنی است؛ حزب موتلفه اسلامی چند وقت پیش در بیانیه‌ای میرسلیم، بادامچیان، نیکنام، ترقی و انواری را به عنوان گزینه‌های این حزب برای کاندیداتوری معرفی کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 3
    سوال اینجاست که اگر آقای رئیسی از دکتر سعید محمد حمایت کنند آیا شما نیروهای ارزشگرا باز هم اعلام حمایت می کنید؟ جواب: به احتمال خیلی زیاد جواب منفی است. تا زمانیکه کشور بدست این افراد حزبی و باندی اداره شود به جایی نمی رسیم. مردم باید به اتفاق و بدون توجه به سیاسیون کشور از آقای سعید محمد حمایت کنند.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      14 3
      افرین، دقیقا. اینا همشون از سعید محمد ترسیدن، بد هم ترسیدن. اقای رئیسی فریب نخور، اینا فقط و فقط قصدشون اینه سنگر قوه ی قضاییه رو از دست نیروهای انقلابی در بیارن تا طبری ها برگردن. تازه بعد از ۴۲ سال داریم حس میکنیم قوه ی قضاییه داریم. انصافا جای درستی قرار گرفتی. از جوون تحریم شکن ما، سعید محمد حمایت کن تا مردم منافقین واقعی رو بشناسن. دمت گرم سید بت شکن.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 1
      دقیقا فقط سعید محمد عزیز. سید بزرگوار فدای شما. از سردار محمد دفاع کن عزیزم
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 1
      مردم باید به اتفاق و بدون توجه به سیاسیون کشور از آقای سعید محمد حمایت کنند./ لطفا ایشان را بیشتر معرفی کنید .
  • محمدایوب IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    9 1
    اولا خودتون را به رییسی نچسبونید اون سید رابدنام نکنید شما دیگه مردید دوما. امیدوارم خداوند انچه صلاح است فردی به غیر رییسی بیاید واتفاق قالیباف رییسی مردم برای اولین بار طعم عدالت را بچشند بودن رییسی راس قوه قضائیه. لرزه بر اندام دزدان وغارتگران انداخته وامید مردم این است که به محض بایان دولت روحانی. محاکمه صحرایی برپا رییس دزدان وافراد قبیله اصلاحات محاکمه شوند
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      7 1
      احسسسسسسسسسسسسسسسسسنت فقط سردار محمد برای ریاست جمهوری بگذارید برای اولین بار 3 تا قوه دست انقلابی ها باشه خداجون خودت کمک کن
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 0
    خودروی ملی را به عزت ملی تبدیل می کنم. مردم نسبت به مشکلات و معیشت خود گلایه دارند، شاهد بی عدالتی هستیم، لذا باید تحول بزرگی در جامعه اتفاق بیفتد این تحول بزرگ در عرصه برقراری عدالت و رفع تبعیض است. مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه مند هستند نه نسبت به انقلاب. مردم از سوء تدبیرها و کم عملی‌ها نگران و ناراحت هستند زیرا سفره آنها روز به روز کوچکتر شده است.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      چقدر حرفهای سعید محمد به دل می نشیند
  • SE ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 4
    ما منتظر رئیسی هستیم هیچ جا نمیریم همین جا هستیم. سید جان بیا که بی صبرانه منتظریم.
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      فقط سردار سعید محمد
  • NZ ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    7 3
    آبروی اين سيد فرزانه "آیت‌الله رئیسی" چيزی نيست که امثال شماها با آن بازی حزبی خود را بجلو ببريد. بس است انقدر احساس تکليف فرمودين! آیت‌الله رئیسی امروز سکان جايی را بر عهده گرفته که آتش بجان مفسدين و دشمنان اين کشور افتاده.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 0
    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز یکی از فراکسیو‌ن‌های تخصصی مجلس و در پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان درباره کاندیداتوری خود در انتخابات پیشِ‌رو گفته است: با توجه به کاندیداتوری آقای رئیسی، بنده بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارم. قالیباف همچنین گفته است که آقای رئیسی، آخر هفته جاری برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌‌جمهوری اقدام خواهد کرد. خدا را شکر . خدا را شکر . خدا را شکر . خدا را شکر . خدا را شکر .
  • میثم IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 2
    رئیسی هنوز نتوانسته قوه قضائیه رو سامان بده حالا عجله داره برای ریاست جمهوری !!!
  • وطن پرست DE ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 9
    مشرق الان حدود دو ماهه داری در مقابل سعید محمد جبهه گیری غلط می کنی. تا حالا هم کلی کامنت سانسور کردی. می دونی که کامنت گذار های اینجا موتور جمع اوری رای هم هستن. اخه چرا این قدر حماقت می کنی و تعصب داری؟ یک مقاله بزن و ابروی خاله خرسه های پیر رو که می خوان سعید محمد رو با ریسی بکشند رسوا کن. مگه دنبال مخاطب نیستی؟ این کلی برات مخاطب میاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس