کد خبر 1215408
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
بورس نمایه

بازار در روز گذشته با تاثیر پذیری از تغییر دامنه نوسان روندی متعادل و مثبت را پیش گرفت باید دید امروز چه سیگنال‌هایی بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار در روز گذشته با تاثیر پذیری از تغییر دامنه نوسان روندی متعادل و مثبت را پیش گرفت باید دید امروز چه سیگنال‌هایی بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

_ بانک مرکزی با تزریق ۲۱٫۱ هزار میلیارد ریال نقدینگی در قالب توافق بازخرید با سررسید ۱۴ روزه با حداقل نرخ ۱۹٫۹ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

خیز بورس با نسیم آزادی

_ مدیر عامل شرکت مورگان‌کریک (Morgan Creek Capital) پیش‌بینی کرد بیت‌کوین می‌تواند ظرف مدت پنج سال آینده به قیمت ۲۵۰ هزار دلار برسد.

_ معاونت معدنی وزارت صمت برای تسهیل صادرات در محصولات فولادی از ساماندهی صادرات محصولات فولادی (مقاطع طویل) در نامه‌ای اعلام کرد همچنین در این نامه اعلام شد از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ واحدهای مد نظر نیازی به تایید دفتر صنایع معدنی درسامانه فرامرزی گمرک را ندارند.

_ مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکت‌ها پس از پیاده‌سازی الزامات مربوط به زیرساخت برگزاری مجامع الکترونیکی، مکلف هستند نسبت به انتشار تصمیم برگزاری مجامع الکترونیک از طریق کدال یا روزنامه کثیرالانتشار حسب مورد جهت اطلاع سهامداران اقدام کنند.

_ سخنگوی وزارت بهداشت در توضیح آخرین وضعیت کووید-۱۹ در کشور گفت: هنوز موج چهارم این بیماری را به صورت کامل پشت سر نگذاشتیم، اما در بیشتر استان‌ها قله موج را رد کرده‌ایم.

_ سخنگوی گمرک گفت: در سال ۹۹ بیش از ۳۲۴ تن زعفران با ارزش بیش از ۱۹۰ میلیون دلار به ۶۰ کشور صادر شد که پنج کشور هنگ‌کنگ، امارات، اسپانیا، چین و افغانستان، ۷۹ درصد وزن و ۷۸ درصد ارزش کل صادرات این محصول ایرانی را به خود اختصاص دادند.

_جهش یک هزار تومانی قیمت دلار در صرافی ملی دیروز در حالی رخ داد که رییس بانک مرکزی ریزش قیمت دلار را ناشی از اخبار وین به مدیریت بانک مرکزی نسبت داده و در یک برنامه تلویزیونی دو روز قبل اعلام کرد که قیمت اسکناس امریکایی به زیر ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

_تعطیلی بزرگ‌ترین خط لوله بنزین آمریکا که پس از یک حمله سایبری روی داد، ممکن است کرانه شرقی این کشور را با کمبود سوخت روبه‌رو کند و باعث بزرگ‌ترین افزایش قیمت بنزین در هفت سال گذشته شود.

_دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر و سایپا در سررسید آبان ماه ۱۴۰۰، از امروز (سه‌شنبه) در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.

_با تصمیم مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران نماد معاملاتی شرکت‌های سیمان هگمتان (سهگمت)، تولیدی ایران تایر (پتایر)، سیمان بهبهان (سبهان)، سیمرغ (سیمرغ)، صنعتی نیرو محرکه (خمحرکه) در جریان معاملات دیروز (دوشنبه) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید حسن IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    10 0
    اکثر سهم های کوچک تو صف فروش قفلن.چند تا سهم بزرگ و شاخص ساز رو مثبت کردن.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 0
      دولت فاسد دست از دستکاری سهم ها به نفعش خودش برداره. مجلس جلوش رو بگیر.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    بورس تا پایان روحانی رنج می زنه البته اگه بیشتر نریزه
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 0
    اینقدر پول ها رو نریزید تو جیب سهم های شاحص ساز دولتی.
  • علمدار IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 0
    سلام ،تکلیف،سیمانیها مانند وسقم چیه؟که قبل از خواب دیدن برا استانی شدن سهام توسط صمت دردام گیر کردند،الان من تو۹ماهگی هستم کی فارغ میشوم،نه سودی نه جایزه ای ،
  • حامد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    تپکو که یکساله به کما رفته هیچکس به فکر نیست الانم که باز شده حقوقی بعد از دو ماه باز شدن حتی ۱ سهم هم نخریده کلا ولش کردن به امان خدا و سهامداره بیچاره الان یکساله پولش خوابیده و پولش نقد نمیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس