کد خبر 1215366
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین درباره موشکی که این گروه از آن برای حمله به مواضع صهیونیست‌ها در قدس شرقی استفاده کرده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  گفته برای نخستین بار از موشک A20 برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی استفاده کرده است.

گردان‌های القسام گفته این موشک‌ها حاوی کلاهک‌های منفجره‌ با قدرت تخریبی بالا هستند و برد آنها ۱۲۰ کیلومتر است. به گفته این گروه، این موشک‌ها برای نخستین بار در عملیات مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

ببینید:

عکس/ سامانه جدید موشکی گردان‌های "قسام"

گروه‌های مقاومت فلسطین عصر دوشنبه بعد از اتمام ضرب‌الاجل به تل‌آویو حملات به مواضع رژیم صهیونیستی را با هدف قرار دادن خودروهای این رژیم در شمال نوار غزه و شلیک ده‌ها موشک به سمت قدس اشغالی آغاز کردند.

«کتائب عزالدین القسام» در بیانیه‌ای ضمن برعهده گرفتن حمله راکتی به مواضع رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اعلام کرد: «ما در پاسخ به جرایم و حملات علیه شهر قدس، یک حمله موشکی علیه آنجا انجام دادیم. موشک‌های ما پیام دارد و دشمن باید این پیام را خوب بفهمد و اگر بازگشتید بازمی‌گردیم و اگر بیشتر حمله کردید، بیشتر حمله می‌کنیم».

در پی این حملات آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین فعال شد و گروه‌های مقاومت چند بار پس از آن با چند موشک شهرک‌های صهیونیستی را هدف حمله قرار دادند.

شبکه خبری «الجزیره» در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه گزارش داد از ساعت ۶ عصر دوشنبه حدود ۱۵۰ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک شده است.

 «کتائب عزالدین القسام» عصر دوشنبه با تعیین ضرب‌الاجل برای رژیم صهیونیستی به تل‌آویو هشدار داد که نظامیان این رژیم تا ساعت (شش)‌ به وقت محلی باید مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را تخلیه و زندانیان فلسطینی را آزاد کنند.

 با توجه به بی‌اعتنایی تل‌آویو به این خواسته گروه‌های مقاومت، مواضع این رژیم در قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه هدف حملات گسترده راکتی قرار گرفت.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر صحنه حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بودکه در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 0
    حیفا ودیمونا رابزنید خدا نگهدارتان
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 15
    اکثر موشک ها رهگیری و منهدم شدن جنگنده های اسراییل مواضع پرتاب موشک ها رو تثبیت کردن و سکوهای پرتاب موشک ها رو هدف قرار دادن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      7 3
      چرت و پرت نگو احمق بیسواد خودشون گفتن از هر ۷ موشک یک موشک رو رهگیری کردیم تو حالا چی میگی اسکل ؟؟؟؟
    • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      خودشون میگن نتونستیم بزنیم تو میگی اکثرشو زدن؟؟؟!!!!
    • علی امینی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      5 0
      حتی 5 تا هم بخوره مهمه خسارت‌ مهم نیست مهم اینه از گنبد رد شدن فکر کن اسرائیل5 تا شهاب بخوره چیزی ازش نمی مونه انشالله
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      1 0
      خودشون گفتن یا از اخبار ایران شنیدی؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 0
    اخبار اون طرفی ها فیلم لحظه اثابت موشک حماس رو نشون دادن اونوقت شما کاسه داغتر از اش شدین..غزه تو محاصره است و اسرائیل به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دنیا دسترسی داره..با این حال فلسطینی ها دست بسته نیستن تا همین اندازه هم احسنت داره...اگه تو محاصره نبودن بهتون نشون میدادن اونوقت هر شبکه خبری رو که میزدی بهت میگفت..اگه با حزب الله در افتادن درسته..اخه ضعیف رو زدن که افتخار نداره با اینکه من معتقدم فلسطینی ها روحیه بسیار قوی دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس