فلسطین

رسانه‌ها از برگزاری نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید تنش‌ها در کرانه باختری و بیت‌المقدس خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی از برگزاری نشست ویژه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در عصر دوشنبه خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» همزمان با تشدید درگیری‌ها در بیت المقدس و کرانه باختری و پرتاب راکت و بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه کابینه امنیتی رژیم اسرائیل نشستی ویژه برگزار می‌کند.

منابع خبری همچنین  گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین رزمایش خود را که از دیروز آغاز شده بود، به دلیل شدت درگیری‌ها به حالت تعلیق درآورد. ارتش رژیم صهیونیستی پس از ارزیابی وضعیت، این تصمیم را اتخاذ کرده است.

این در حالی است که «ابوعبیده» ‌ سخنگوی گروه مقاومت کتائب عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر  دوشنبه، درباره حضور نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی به تل‌آویو هشدار داد.

طبق گزارش منابع فلسطینی، سخنگوی کتائب القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تا ساعت شش امروز (به وقت محلی) نیروها و متجاوزان به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را از محل خارج و تمام افراد بازداشت‌شده را آزاد کنند.

این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که لحظاتی قبل منابع صهیونیستی خبر دادند که ارتش این رژیم بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ خود را در پی بالاگرفتن درگیری‌ها در قدس به حالت تعلیق درآورده است.

صحن‌های مسجدالاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس