کد خبر 1215213
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که وقتی مقاومت به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد که هر لحظه منتظر پاسخ باشد، می بایست دست از تروریسم علیه قدس و مسجد الاقصی می‌کشید.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین  اعلام کرد که وقتی مقاومت می‌گوید که دشمن باید هر لحظه منتظر پاسخ باشد، می‌بایست دست از قدس می‌کشید.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، جهاد اسلامی تاکید کرد: مقاومت توافق کرده است که از قدس و مردم آن پشتیبانی کند و پیام خود را با آتش و باروت از میدان به دشمن اشغالگر ابلاغ کند تا دشمن بفهمد که وقتی رهبران مقاومت می‌گویند که دشمن باید هر لحظه منتظر پاسخ باشند، می‌بایست دست از قدس می‌کشید و تروریسم خود را علیه ساکنان قدس و نمازگزاران مسجد الاقصی متوقف می‌کرد.

ساعتی پیش با پایان ضرب الاجل گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی برای خارج کردن نظامیانش از مسجد الاقصی، شهرک‌های صهیونیست نشین همجوار نوار غزه و همچنین مواضع صهیونیستی در قدس اشغالی هدف حملات راکتی مقاومت قرار گرفت.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس طی روزهای اخیر تا به امروز شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بوده که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد زخمی از بین آنها برجای گذاشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    رژیم غاصب کودک کش اسرائیل که دربرابرشلیک چند فروند موشک این چنین به هراس افتاده باید بدانه که در صورت تداوم جنایات وحشیانه علیه ملت فلسطین و اهانت به مقدسات مسلمانان باید منتظر پاسخی مرگبار و دردناک باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس