حزب الله

حزب الله لبنان با صدور اطلاعیه‌ای از همگان خواست با حضور در فراز بام ها یا از گلدسته مساجد بانگ تکبیر برای حمایت از فلسطین سر دهند.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان با صدور اطلاعیه‌ای از امت اسلامی خواست در ساعت بیست و یک و سی دقیقه شامگاه چهارشنبه به وقت قدس بانگ الله اکبر سر دهند.

به گزارش پایگاه خبری المنار، در این اطلاعیه آمده است: به منظور دفاع از مقدسات و حمایت از دلاورمردی آزادگان فلسطین از بحر تا نهر ما شما را به شرکت در ادای بانگ الله اکبر  دعوت می‌کنیم.

حزب الله لبنان گفت:  امشب از گلدسته مساجد یا بام خانه‌ها و  یا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و هر کجا که قلبی به عشق حق و حقیقت و خشم از صهیونیست‌ها می تپد، ندای الله اکبر سر دهید.

حزب الله لبنان ساعت سردادن گلبانگ ندای الله اکبر را نُه و نیم امشب به وقت قدس اعلام کرده است.

فلسطینی‌های قدس طی دو هفته اخیر شاهد شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن بودند که به دنبال آن گروه‌های مقاومت برای تخلیه مسجد الاقصی از نظامیان صهیونیست ضرب الاجل تعیین کردند و با پایان این ضرب الاجل از شامگاه دوشنبه مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

رژیم صهیونیستی که در برابر دفع حملات سهمگین موشک‌های مقاومت عاجز بود، نوار غزه را با جنگنده‌های خود بمباران کرد که تاکنون ۵۶ کشته و بیش از ۳۰۰ زخمی برجای گذاشته است.

با این حال گروه‌های مقاومت بر ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی تا وادار کردن آن به اعطای حقوق فلسطینیان و پایان دادن به اشغالگری تاکید می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    10 2
    الله اکبر
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    11 2
    الله اکبر
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    3 3
    الله اکبر
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    سالهاست که خودمان گرفتار انواع بدبختی هستیم و توان روحی الله اکبر گفتن را هم از دست داده ایم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس