دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء گفت که دولت آمریکا تلاش دارد بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد اما مقاومت بر تحرکات ائتلاف صهیونیستی- آمریکایی اشراف دارد.

به گزارش مشرق، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی با اشاره به تلاش واشنگتن برای سرپوش نهادن بر جنایات رژیم اشغالگر قدس، تأکید کرد که مقاومت بر تحرکات ائتلاف صهیونیستی ـ آمریکایی إشراف کامل دارد.

او با اشاره به محدود نبودن دسیسه‌های شیطانی ائتلاف صهیو ـ آمریکایی به بازی با سرنوشت ملت‌ها و کشتار بی‌گناهان، افزود: آن‌ها دنیا را به فساد کشیده و عاملان پشت‌پرده ظلم واستبداد، اشغال کشورها، پایمال کردن حقوق مردم و سایر جنایات جهانی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن یادآوری فتنه‌گری‌های واشنگتن از طریق پشتیبانی گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه، یمن، فلسطین، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی، تأکید کرد: «آمریکا از حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی دست برنمی‌دارد و به سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل علیه ملت بی‌دفاع فلسطین ادامه خواهد داد.

وی در عین حال با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی، تحرکات دشمن را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما تا زمانی که شب و روزی هست و همچنان رمقی در جانمان باشد، برای تحقق امنیت، حاکمیت، استقلال و آزادی [کشورهایمان] با دسیسه‌های آنان مقابله خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس