درخواست گروه‌های مقاومت فلسطینی برای برکناری مغرب از ریاست کمیته قدس - کراپ‌شده

گروه‌های مقاومت فلسطینی بر لزوم حرکت گسترده ملت‌های اسلامی در مقابله با روند سازش با رژیم اشغالگر و همچنین برکناری مغرب از ریاست کمیته قدس تاکید کردند.

به گزارش مشرق، گروه‌های مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای خواستار برکناری مغرب از ریاست کمیته قدس سازمان همکاری اسلامی شدند.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین، توافق سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی را خنجری به پشت امت اسلامی و خیانت به فلسطین و بیت المقدس توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

در این بیانیه آمده است: «لازم است حالا که مغرب به توافق با رژیم اشغالگر اسرائیل تن داده است، ریاست کمیته قدس سازمان همکاری اسلامی از رژیم مغرب گرفته شود.»

گروه‌های مقاومت فلسطین گفت: «اگر رژیم اشغالگر اسرائیل تصور می‌کند که از طریق عادی سازی روابط با برخی رژیم‌های عربی می‌تواند، جنایات تاریخی خود را پنهان کند در توهم به سر می‌برد.»

بر اساس این بیانیه، رژیم‌های سازشگر از طریق عادی سازی با اشغالگران به اراده استوار ملت‌های مبارز خود خیانت کردند؛ بنابراین این توافقنامه‌های ننگین، بیانگر اراده ملت‌های عربی آزاده و به خصوص ملت مغرب نیست که همواره حامی آرمان فلسطین بوده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم مغرب و ملت‌های عربی خواست در رد سازش و رسوایی سازشگران حرکت مردمی گسترده‌ای انجام دهند.

  «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه پنجشنبه از توافق سازش میان مغرب و رژیم صهیونیستی خبر داد تا مغرب چهارمین کشوری باشد که از ماه آگوست تا کنون زیر بار سازش با این رژیم می‌رود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس