دوگانه نوری-نبوی دراصلاحات/پایان ایده اصلاح‌طلبان برای اداره کشور

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: هر ۱۴ نامزد معرفی‌شده به جبهه اصلاحات، در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند و رای‌گیری درباره آنها به بعد از ثبت‌نام‌ها و بررسی صلاحیت‌ها موکول شده است.

به گزارش مشرق، قرار بود از بین نامزدهایی که احزاب به جبهه اصلاحات ایران معرفی کرده‌اند، رای‌گیری صورت گرفته و نامزدهای حائز رای اکثریت به مرحله بعد راه یافته و برنامه‌های خود را معرفی کنند که این رای‌گیری به گونه‌ای دیگری تغییر یافت.

مجددا مقرر شد که ۱۴ نامزدی که از سوی احزاب به جبهه اصلاحات معرفی شده‌اند، برنامه خود را به جبهه اصلاحات ایران معرفی کنند و سپس پس از استماع و بررسی برنامه‌ها  نامزدهای نهایی معرفی شود.

امروز یک عضو جبهه اصلاحات ایران به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه برخی از نامزدها برنامه انتخاباتی خود را به جبهه اصلاحات ایران ارائه نکرده‌اند بنابراین رای‌گیری به بعد از ثبت‌نام ها و بررسی صلاحیت ها موکول شده است.

بر اساس این خبر، هر چهارده نامزدی که به جبهه اصلاحات ایران و معرفی شده بودند با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام خواهند کرد البته هیچ منعی نیز برای دیگر شخصیت‌های اصلاح‌طلب برای نام‌نویسی ایجاد نشده است.

دیروز گزارش شد که سه شخصیت اصلاح‌طلب شامل محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری و محمدرضا عارف برنامه خود را به جبهه اصلاحات ایران ارائه نکرده اند.

فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده اند به ترتیب حروف الفبا:

۱-  عباس آخوندی

۲-  مسعود پزشکیان

۳-  مصطفی تاج زاده

۴-  اسحق جهانگیری

۵-  صادق خرازی

۶-  زهرا شجاعی

۷-  محمد شریعتمداری

۸-  محمود صادقی

۹-  محمد صدر

۱۰-  جواد ظریف

۱۱-  محمدرضا عارف

۱۲-  مصطفی کواکبیان

۱۳-  شهیندخت مولاوردی

۱۴-  محسن هاشمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    5 0
    یاعلی مدد بیاید جلو رای بالایی دارید خصوصا تو بورس حتماحتماحتما اول میشید اما از اخر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس