کد خبر 1214910
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان گفت: خاتمی در انتخابات نقش موثر داشته و بخشی از اصلاح‌طلبان او را باور دارند.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان نامزد انتخاباتی می گوید؛تا الان کسی را برای کابینه انتخاب نکرده ام و مردم قرار است کابینه من را بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در آغاز کار هر وزارتخانه و معاونت بشناسند؛ قرار نیست از الان کسی را برای جایی منصوب کنیم.

بخش های مهم گفتگوی پزشکیان را در ادامه خواهید خواند:

*معیار من برای انتخاب کابینه، تخصص افراد است؛ باید افراد متخصص را با توجه به شرایطی که وجود دارد انتخاب کنیم و در جایگاه‌های مختلف قرار دهیم.

*وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیستم، ولی به اصلاحات معتقدم؛ یعنی نگاه من نگاه اصلاحات است و اعتقادم این است حتی اگر کسی اصولگرا باشد هم باید اصلاحات کند، چون رشدی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه اصلاحی صورت بپذیرد.

*خاتمی یک قدرت فردی و مورد قبول در دیدگاه سیاسی برخی افراد است؛ در نتیجه به مقدار حضوری که دارد می‌تواند تاثیرگذار باشد.حضور خاتمی به عنوان یک شخصیت پرقدرت سیاسی می‌تواند در مشارکت موثر باشد و عده‌ای از افراد او را باور دارند؛ ما هم باید کاری کنیم که مردم پای صندوق‌های رای بیایند و از گزینه خود حمایت کنند.

*با برخی از اعضای نهاد اجماع ساز صحبت کرده ام. من اعتراض ندارم آن‌ها کار خود را انجام می‌دهند و از قبل هم گفته بودم که در انتخابات شرکت می‌کنم و اگر در نهایت در نهاد اجماع ساز فردی را که به نتیجه رسیده اند رای اش از من بالاتر باشد به نفع او کناره گیری خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نادری IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    7 1
    تو بیا جلو مهربون نترس بعدش برو زبانه دان تاریخ روحانی مرگ سیاسی اصلاحات رو رقم زده دوران تعیین تکلیف خاتمی و پسران رفسنجانی حسن خمینی خیلی وقت هست تموم شده بهتره واقع بین باشیم روحانی دست پخت شماست بورس هم دست پخت شماست
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    7 1
    چیطوری تجزیه طلب؟
  • به پزشکیان DE ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    7 0
    جناب پزشکیان اون موهای ژولیده تون رو شانه هم بکنی بد نیست
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      1 1
      گذاشته بعد معرفی کابینه که اونم میفته بعد رأی آوردنش بعد از انتخابات البته بعد از تأیید صلاحیت شدنش
  • حسن IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    5 0
    اين آقاي پزشكيان اين روز ها خيلي دادو بيداد ميكنه ايشون از مادر محترمشون مسئول متولد شدن ولي كارنامه ضعيفي دارند فقط بلده حرف برنه وسلام !!! هم وزير بوده هم وكيل بجاي اينكه بگه در مملكت چه بايد بكنيم شد !!!! بگوبد در اين مدت طولاني مسئوليت در كشور چه كرده است
  • عباس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 0
    چرا این تو مراسم رسمی تو چله تابستون کاپشن میفروشه
  • ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 1
    این تجزیه طلب خجالتی کلا در توهماته و خبر نداره مردم دیگه تف هم کف دست اصلاحات نمی اندازند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس