کد خبر 1214771
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
تانکر حامل الکل در مسیر بویین زهرا-ساوه واژگون شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: یک خودروی تانکردار حامل الکل امشب (سه شنبه) به دلیل بی احتیاطی در مسیر بویین زهرا-ساوه واژگون شد.

به گزارش مشرق، قدرت الله مهدیخانی یکشنبه شب با اعلام این خبر در حاشیه حضور در صحنه امداد رسانی به تانکر واژگون شده حمل الکل که در شهرستان بوئین زهرا و در حال عزیمت به استان مرکزی بود، اظهار داشت: استان قزوین بواسطه قرارگیری در شاهراه مواصلاتی استانهای شرق به غرب و شاهراه اتصال به استانهای شمالی، شاهد بار ترافیکی سنگین، بالاخص در ایام تعطیل و نیز حجم بالای ترانزیت مواد می باشد.

مهدیخانی ادامه داد: این شرایط، پتانسیل بروز سوانح و حوادث جاده ای و نیز مخاطرات شیمیایی را به شدت افزایش داده و آمار ثبت شده حوادث را در استان بالا برده است.

مهدیخانی در ادامه، ضمن قدردانی از حضور به موقع نیروهای امدادی از جمله راهداری و حمل نقل جاده ای، آتش نشانی بوئین زهرا، پلیس راه و نیروی انتظامی در امر امداد رسانی به تانکر واژگون شده اظهار امیدواری کرد با توسعه زیر ساخت های استان و ایجاد آمادگی بیشتر دستگاههای امدادی، و نیز رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و مسافرین، سوانح و حوادث به حد اقل کاهش یابد.

در این حادثه راننده تانکر دچار مصدومیت شد.

در این حادثه با مدیریت عوامل امدادی و پلیس راه شرایط کنترل و خودروها به رفت و آمد عادی خود مشغول هستند..

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی RO ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    پس چرا آمار مست ها را اعلام نمیکنید؟
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    مردک با این بار حواست کجاس؟!!!
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    الکل چی شد؟
  • DE ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    تانکر حامل الکل در مسیر بویین زهرا-ساوه واژگون شد. احتمالا درب تانکر خوب بسته نبوده یواش یواش بوش راننده را نعشه کرده پیچ پیچیده راننده نپیچیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس