کد خبر 1214612
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ایران، سیمان داراب و نورد آلومینیوم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند و نیروگاه زاگرس کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۵هزار و ۵۹۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۱هزار و ۸۷۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۷۳۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۵۲میلیارد تومان در بیش از ۲۰۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بورس راه نجات دیگری نیاز دارد

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ایران، سیمان داراب و نورد آلومینیوم بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری سایپا و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۵۰میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۶۰۲میلیارد تومان در ۶۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۲۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، صنعتی دوده فام و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت شیراز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس