کد خبر 1214456
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
سونییک

جیم کری که زاده کانادا است، در دنباله فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» دوباره نقش خود را به عنوان شخصیت منفی دکتر رباتنیک بازی می‌کند.

 به گزارش مشرق،جیم کری برای فیلمبرداری قسمت دوم فیلم «سونیک خارپشت» در ونکوور کانادا حضور دارد و برای تشکر از تلاش‌های زیاد عوامل این فیلم یک قرعه کشی راه انداخته که جایزه آن یک خودرو مدل جدید شورلت بلیزر RS است. گفته می‌شود این خودرو ۴۰ هزار دلار ارزش دارد. برنده این جایزه از عوامل فنی این فیلم سینمایی بوده است.

جیم کری که زاده کانادا است، در دنباله فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» دوباره نقش خود را به عنوان شخصیت منفی دکتر رباتنیک بازی می‌کند. در فیلمی که سال گذشته منتشر شد، جیم کری در نقش شرور قصد داشت از توانایی‌های سونیک برای اهداف شخصی استفاده کند. در پایان فیلم اول او از زمین بیرون انداخته می‌شود، اما قسم می‌خورد که برای انتقام جویی باز گردد.

این فیلم سینمایی که از یک مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اقتباس شده در فوریه سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این فیلم اکشن ماجراجویی درست پیش از آنکه ایالات متحده آمریکا به دلیل ویروس کرونا تعطیل شود، در سینماها اکران شد. در نتیجه خیلی زود در نمایش‌های خانگی در دسترس قرار گرفت. با این حال این فیلم در بین فیلم‌هایی که از بازی‌های ویدئویی اقتباس شده اند، بیشترین افتتاحیه تاریخ را رقم زد.

علاوه بر کری، جیمز مارسدن، بن شوارتز و تیکا سومپتر نیز در دنباله فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» بازی می‌کنند. این فیلم به کارگردانی جف فولر و به نویسندگی پت کیسی و جاش میلر قرار است، در آوریل سال ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پادنسا IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 0
    فیلم سینمایی سونیک خارپشت دوبله فارسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس